Verschrikkelijk die harde buiken

Discussion in 'Zwangerschap' started by dikkekus, Oct 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dikkekus

dikkekus Nieuw lid

Oct 14, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och och och hebben jullie er ook last van van die harde buiken maar niet die kleintjes die na een paar minuutjes weg zijn maar die harde buiken die steeds aanwezig zijn we soms wel een half uur voelt pfff k vond het verschrikkelijk

2. anemdo

anemdo Bekend lid

Jun 16, 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Lijkt me wel erg lang? Wat zegt de verloskundige erover?

3. Butterfly2388

Butterfly2388 Actief lid

Mar 4, 2014
    346
    0
    16
    Rijswijk zh
    Ik heb dat af en toe ook zo erg maar dat komt meer omdat die kleine dan precies zo uitgerekt gaat liggen dat heel mn buik hard en strak aanvoelt dus niet echt een harde buik. Is dat het misschien? Want een harde buik die een half uur aanhoudt lijkt me niet heel goed.

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Harde buiken herken ik wel... Heb ze al weeeeeken en veel... Maar die duren vaak niet langer dan 30 sec.

Ik zou zsm de vk bellen als ik jou was

5. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou even bellen inderdaad.
    Ik heb ook vaak op de paar minuten een harde buik volgens ctg, dat voel ik wel maar heb daar niet zon pijn aan als jij beschrijft.
    de harde buiken die langer aanhouden en echt pijn doen zijn bij mij gewoon weeën af en toe. Bij mij in ieder geval.

6. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Je hebt er 3 topics over geopend en bent er zelf dus duidelijk ook niet gerust over.
    Bel je verloskundige meid! Daar is ze voor!
    Misschien kan ze even wat extra onderzoek doen! Dan weet jij iig of je kan stoppen met je zorgen maken!
    Succes hoor!

Share This Page