Och och och hebben jullie er ook last van van die harde buiken maar niet die kleintjes die na een paar minuutjes weg zijn maar die harde buiken die steeds aanwezig zijn we soms wel een half uur voelt pfff k vond het verschrikkelijk
Ik heb dat af en toe ook zo erg maar dat komt meer omdat die kleine dan precies zo uitgerekt gaat liggen dat heel mn buik hard en strak aanvoelt dus niet echt een harde buik. Is dat het misschien? Want een harde buik die een half uur aanhoudt lijkt me niet heel goed.
Harde buiken herken ik wel... Heb ze al weeeeeken en veel... Maar die duren vaak niet langer dan 30 sec. Ik zou zsm de vk bellen als ik jou was
Ik zou even bellen inderdaad. Ik heb ook vaak op de paar minuten een harde buik volgens ctg, dat voel ik wel maar heb daar niet zon pijn aan als jij beschrijft. de harde buiken die langer aanhouden en echt pijn doen zijn bij mij gewoon weeën af en toe. Bij mij in ieder geval.
Je hebt er 3 topics over geopend en bent er zelf dus duidelijk ook niet gerust over. Bel je verloskundige meid! Daar is ze voor! Misschien kan ze even wat extra onderzoek doen! Dan weet jij iig of je kan stoppen met je zorgen maken! Succes hoor!