Steken in de schaamstreek

Discussie in 'De bevalling' gestart door Leontine78, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een aantal dagen regelmatig steken in de schaamstreek. Zeg maar aan de buitenkant aan de voorkant, waar je schaamhaar zit. Beetje moeilijk uit te leggen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Vorige week dacht ik aan indalingsweeen,maar hij is al ingedaald volgens de echo.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Was ie al helemaal ingedaald of maar voor een gedeelte ? Anders kan het mischien zijn dat ie verder is ingedaald?
    Maar ik herken het wel, en bij mij is ie niet ingedaald.. Ik heb het vooral als ik b.v veel loop, dus mogelijk een soort van teveel doen en dan bekkenpijn ofzo? Die schijnen ook zulke steken te kunnen veroorzaken?

3. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik heb dit ook. Ik heb geen idee misschien dat t te maken heeft met verweken v je bmh...

Ik kan ook echt heel pijnlijke steken onderin hebben. Kleine lag hier ook al klaar dus is toch allemaal voorwerk...

Ik lees verder mee wie weet is er iemand hier met een goed antwoord.

4. beeb2

beeb2 Lid

5 nov 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan ook komen doordat het kindje tegen je bekken drukt,en/of het hoofdje draait!

5. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Ik heb laatst een hele dag van die nare steken net boven de schaamstreek gehad. en s'avonds was het gewoon achter elkaar in regelmaat binnen de 5 min. en dat uren lang. Bij mij is het de 3e zeangerschap dus kan zijn in mijn geval dat ze was ingedaald maar ze kan er net zo goed weer uitfloepen zeg maar haha.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik herken die steken ook indd! Ze zijn gewoon ontzettend vervelend en komen altijd op momenten dat je het net ff niet kunt gebruiken. Geen idee wat het kan zijn. Missch indd het hoofdje draaien of net ff verder indalen. X

7. Bentje

Bentje Actief lid

2 apr 2012
    279
    0
    0
    DH
    Ook hier last van.. Na gevraagt bij de vk. Zij vertelde mij dat de baby dan tegen de bekken aan beweegt. En daar komen de steken vandaan.

8. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogelijk de schouders die drukken, of gewoon het indalen.

9. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens het zkh zijn het gewoon indalingsweeen. Die kleine zakt mm voor mm. Het kan nog wel even duren. Gelukkig heb ik er niet de hele dag last van.

10. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik heb dat ok gehad resultaat is ze is al voorbij de baarmoedermond en de rest van de steken is omdat ze zo diep ligt

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Voel je het echt in je schaambeen? Dan kan het te maken hebben met de verweking van je bekken icm het ingedaalde kindje. Ik had vanaf ongeveer 30 weken veel last van mn schaambeen, vooral wanneer ik wat langer had gezeten en dan weer moest gaan lopen.

12. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Hier ook last van. Hele dag door voel ik die pijn. En dacht zelf ook aan mijn bekken.

13. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zit precies achter het schaambeen idd en ook ik moet even opstarten als ik wat langer heb gezeten. Soms kan ik niet eens op een been staan. Maar dat zijn twee stappen met "pijn" en daarna loop ik weer normaal verder. Maar volgens mij staat dat wel los van de steken achter mijn schaambeen.

Deel Deze Pagina