Ik heb al een aantal dagen regelmatig steken in de schaamstreek. Zeg maar aan de buitenkant aan de voorkant, waar je schaamhaar zit. Beetje moeilijk uit te leggen. Heeft iemand hier ervaring mee? Vorige week dacht ik aan indalingsweeen,maar hij is al ingedaald volgens de echo.
Was ie al helemaal ingedaald of maar voor een gedeelte ? Anders kan het mischien zijn dat ie verder is ingedaald? Maar ik herken het wel, en bij mij is ie niet ingedaald.. Ik heb het vooral als ik b.v veel loop, dus mogelijk een soort van teveel doen en dan bekkenpijn ofzo? Die schijnen ook zulke steken te kunnen veroorzaken?
Ik heb dit ook. Ik heb geen idee misschien dat t te maken heeft met verweken v je bmh... Ik kan ook echt heel pijnlijke steken onderin hebben. Kleine lag hier ook al klaar dus is toch allemaal voorwerk... Ik lees verder mee wie weet is er iemand hier met een goed antwoord.
Ik heb laatst een hele dag van die nare steken net boven de schaamstreek gehad. en s'avonds was het gewoon achter elkaar in regelmaat binnen de 5 min. en dat uren lang. Bij mij is het de 3e zeangerschap dus kan zijn in mijn geval dat ze was ingedaald maar ze kan er net zo goed weer uitfloepen zeg maar haha.
Ik herken die steken ook indd! Ze zijn gewoon ontzettend vervelend en komen altijd op momenten dat je het net ff niet kunt gebruiken. Geen idee wat het kan zijn. Missch indd het hoofdje draaien of net ff verder indalen. X
Ook hier last van.. Na gevraagt bij de vk. Zij vertelde mij dat de baby dan tegen de bekken aan beweegt. En daar komen de steken vandaan.
Volgens het zkh zijn het gewoon indalingsweeen. Die kleine zakt mm voor mm. Het kan nog wel even duren. Gelukkig heb ik er niet de hele dag last van.
ik heb dat ok gehad resultaat is ze is al voorbij de baarmoedermond en de rest van de steken is omdat ze zo diep ligt
Voel je het echt in je schaambeen? Dan kan het te maken hebben met de verweking van je bekken icm het ingedaalde kindje. Ik had vanaf ongeveer 30 weken veel last van mn schaambeen, vooral wanneer ik wat langer had gezeten en dan weer moest gaan lopen.
Het zit precies achter het schaambeen idd en ook ik moet even opstarten als ik wat langer heb gezeten. Soms kan ik niet eens op een been staan. Maar dat zijn twee stappen met "pijn" en daarna loop ik weer normaal verder. Maar volgens mij staat dat wel los van de steken achter mijn schaambeen.