zwangerschapsischias, Bekken & bevallen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Donutlover, 29 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Sinds een paar weken heb ik ontzettende last van mijn bekken gekregen en kort daarna last van zwangerschapsischias.
    Daarvoor fietste en liep ik nog met gemak 10km,nergens last van gehad.

Lopen gaat amper nog door de linkerzijde van mijn rug been en bil. Zelfs mijn zoontje op de wc zetten is een hel van pijn.
    Soms verlicht een warme kruik even of een douche maar niet erg lang.
    Ondertussen word ik steeds chagrijniger naar iedereen toe om me heen, probeer ik allerlei trucjes uit en oefeningen uit ect. En hoop ik natuurlijk vuuuuurig dat ik snel ben bevallen elke dag maar helaas....

zeker bij zwangerschapsischias zal alleen de bevalling ervoor zorgen dat de pijn weg is.

Nu wil ik graag thuis bevallen, ben alleen ineens zo bang dat ik door deze klachten de weeen niet goed kan opvangen, me niet kan ontspannen ect
    Deze pijn is zooo aanwezig continu en als ik ga lopen moet ik steeds op mijn tanden bijten.

Heeft er iemand ervaring met bevallen en zwangerschapsischias ? Of bekkenpijn? Al overheerst die ischias nu veeeel meer.

Soms als de baby beweegt voel ik ook precies hoe en wat hij doet want dan komt er of meer of minder druk op de zenuw te staan.

2. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Bekkenpijn/heup pijn door versleten heup wel en was wel lastig als je je benen zo in die beugels moet zetten en bepaalde bewegingen maar ondanks dat wil ik ook thuis bevallen.
    Mijn instelling is ik ga het proberen thuis en gaat het niet ivm de pijn dan kan ik als nog naar het zh.

Ischias geen ervaring mee.

3. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Kun je niet proberen nog een afspraak te maken bij de fysio? Misschien kunnen ze de zenuw nog even los masseren. Best kans dat je heel snel terecht kan in jouw situatie.

Bij mij waren 2 behandelingen en een hoop rust genoeg om weer pijnvrij te kunnen lopen.

Deel Deze Pagina