Hallo allemaal, Ik ben nu 34 weken zwanger. De 1e bevalling duurde hier 7 uur, de 2e 3,5 uur. Ik ben heel benieuwd of een 3e bevalling ( meestal) nog sneller gaat. Dus kom maar op met jullie ervaringen
Mijn 1e duurde 4,5 uur. . De 2e 3,5 uur.. de 3e 1 uur en de 4e was er binnen 45 minuten. Ik ben nu dus reuze benieuwd hoe het nu zal gaan.
1e duurde 4 uur. Waarvan bijna een uur persen 2e duurde 6 uur. Waarvan ook een uur persen (ze bleek een sterrenkijker te zijn, dus dat was wel zwaar) 3e duurde 3 uur, waarvan een halve perswee, ze floepte er direct uit. Nu in afwachting van de 4e, heel spannend hoe het dit keer zal gaan!
Hier ook steeds snellere bevallingen. Eerste keer 4,5 uur, tweede keer 2,5 uur en derde keer 1,5 uur. De vk was twee van de drie keer maar net op tijd.
Hier ook steeds sneller: - 1e: zo'n 11 uur vanaf eerste pijnlijke wee (45 minuten persen) - 2e: zo'n 5 uur vanaf eerste pijnlijke wee (5 minuten persen) - 3e: zo'n 1-2 uur vanaf eerste wee (2 persweeën) zonder vk bevallen.
Nou dat beloofd wat Hier de eerste in ong. 8 uurtjes, de tweede in 1,5 uur.. Van mij hoeft het niet perse nog korter
Grappig ben exact even ver als jouw van de derde ik krijg ze niet zo snel hoor: 1e 13,5 uur 2e 11 uur Hoop dat de derde toch met een uurtje of 5-6 geboren gaat worden 3x is scheepsrecht zeg maar hihi
Sooo wat ben ik blij om te horen dat het kan sneller gaan met de 3pfff. Bij mij eerste had ik 11 julie van 8 uur savonds tot smorgen weeen . Daarna gestopt pas de 13 na 9 uur weeen kwam ze. En de 2 na een 3 cm binnen een uur kwam zij .echt ik hoop dat deze nog sneller gaat
Nr 1 was in 4 uur Nr 2 in dikke 2 uur Dus ik hield mijn hart vast voor nr 3 , met VK ook afspraken dat ik meteen mocht bellen als ik ook maar enigszins gevoel had dat bevalling begonnen zou zijn... Maar uiteindelijk heeft het officieel 8 uur geduurd. Een beetje pech bevalling, heel ongunstig begonnen. Baby namelijk niet ingedaald, maar vliezen spontaan gebroken. Platte bedrust opgelegd gekregen door VK, omdat kans op uitzakken echt reëel was (omdat baby zo hoog lag). Al liggend wel weeën gekregen, maar die waren niet krachtig genoeg om goed te ontsluiten. Na ongeveer 7 uur weeën zat ik op nog maar 3 cm. Toen was baby een beetje ingedaald en mocht ik uit bed. Staand werden weeën toen heel krachtig (zwaartekracht), waarop VK besloot om het nog een uurtje aan te zien (ze wilde me eigenlijk insturen wegens niet vorderende ontsluiting). Weeën werden zeer heftige weeënstorm en in 45 min naar volledige ontsluiting geknald eigenlijk zonder pauzes, 3 minuten persen en zuchten en toen was baby geboren. Als de vliezen pas heel laat gebroken waren (zoals bij nr 1 en 2), was het waarschijnlijk wel heel vlot gegaan, maar nu was er te weinig druk op de baarmoedermond om te ontsluiten, totdat zwaartekracht kon meehelpen... Ik vond de 3e bevalling dus tegenvallen, vooral omdat het allemaal zo anders ging als bij de eerste 2, en een weeënstorm... wat een hel . (maar goed, mag natuurlijk nog steeds niet klagen, het is ongecompliceerd verlopen en lekker thuis...)
Mijn lichaam is heel consistent: Eerste 5 uur tweede 5,5 uur (sterrenkijker) Derde 5 uur Vierde 5 uur. Nu zwanger van de 5e en ik ga toch uit van 5 uur Ben benieuwd!
1e duurde 38 uur 2e duurde 26 uur 3e hoop ik dat ik mazzel heb! haha En de 38 en 26 uur is dan ook echt gerekend vanaf het eerste pijn moment! Mijn bevallingen vallen onder de categorie "HEL" haha
1ste 5,5 uur 2de 12 uur 3de 9 uur ondanks dat de 2de het langst duurde heb ik die toch als meest relaxed ervaren ben erg benieuwd hoe het deze keer zal verlopen.
De 1ste 5uurtjes, de 2de 1.45uur en ik ben nu heel benieuwd en ook een beetje bang. Heb de vorige zwangerschap met de vk besproken wat we moeten doen als ze te laat zou zijn en dat gaan we nu weer doen. Vind het ook erg spannend dat mn man ruim een half uur moet rijden vanaf zn werk. Ik hoop dat het sochtends vroeg, savonds of snachts begint dan is mn man iig thuis.