Zoveelste vraag inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door schmidt, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgende week gaan ze mij inleiden. Met de 38 weken. Nu hebben ze mij gevraagd of ik mee wil doen aan een onderzoek. Wat houdt dit in. Ze willen weten wat de ervaringen zijn met de baloncatheter en pillen, want beide blijken goede manieren, maar ze willen weten welke het beste werkt. Wanneer ik mij hiervoor opgeef wordt het kop of munt. Ik heb hier al wat ervaringen gelezen, maar ben toch benieuwd naar nog meer ervaringen. Was het erg heftig? Heeft het lang geduurd? Ga zo maar door.

Ik ben nooit zo van de onderzoeken, maar ik vind het ook belangrijk dat andere vrouwen in de toekomst goed geholpen kunnen worden.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ingeleid middels een ballonkatheter en het is me zooooo goed bevallen!
    Kreeg om 19:30 de ballonkatheter ingebracht en voelde meteen al wat druk en kleine krampjes.
    Als de ballon uit valt heb je +- 3cm ontsluiting en kunnen ze je vliezen breken.

(Trouwens, de ballonkatheter wordt savonds gedaan en pilletjes smorgens...dan weet je dat!)

Ik ben in bed gaan liggen op m'n kamer en kreeg een pijnstiller zodat ik kon slapen.
    Om 07:00 zou ik gewekt worden en zouden ze kijken hoe het ervoor stond.
    Om 03:00 op om te plassen maar zat nog ram vast :(
    Om 06:00 ben ik opgestaan en toen zat hij nog vast.
    07:00 werd ik gehaald en lieten ze de katheter leeg,joepieee..ondanks dat hij niet was uitgevallen toch 4cm ontsluiting.
    07:30 werden mijn vliezen gebroken en toen had ik wat lichte weeen,maar die hoefde ik nog niet echt weg te puffen.
    Ben nog over de gang gaan lopen en wat gegeten met een kopje thee.
    Om 09:20 kreeg ik het infuus in om de ween krachtiger te maken en om 10:30 moest ik de weeen echt weg puffen en deden ze wel erge pijn.
    10:50 7cm ontsluiting.
    11:00 9cm
    11:18 10cm en mee persen.
    11:27 onze mooie dochter geboren:D

Dusss van ergste weeen tot bevalling 57minuten;)
    En hoor meerdere positieve acties over de ballonkatheter.
    Succes meid!

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks voor je reactie.

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou 's morgens een ballonkatheter krijgen. Ik had uiteindelijk genoeg ontsluiting van mezelf, maar dat die katheter s avonds aangebracht wordt gaat dus niet altijd op.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moet me zoals het er nu uitziet in de avond melden.

Deel Deze Pagina