Inleiding

Discussion in 'Zwangerschap' started by Malika1989, Jan 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noa2013

Noa2013 Actief lid

Jul 8, 2014
    279
    6
    18
    Female
    Tsja ik ben zelf niet ingeleid maar heb ook een hele nare bevalling gehad die ook nog eens 20 uur duurde, ook weeversterkers gehad en ook een weeën storm... Dus ja, ik weet het niet hoor, of je nou ingeleid wordt of natuurlijk begint, bevallen blijft gewoon een nare ervaring.

2. Noa2013

Noa2013 Actief lid

Jul 8, 2014
    279
    6
    18
    Female
    P.s. wil er nog wel even bijzeggen dat je daarna hoe dan ook je wondertje in je armen mag houden en dat het cliché zeker waar is! Het is het allemaal waard <3

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Hier zag ik ook wel op tegen een inleiding na drie niet ingeleide bevallingen.
    Zeker met het infuus.

de ctg was de eeste wee om 15:20 uur te zien. Ik zei nog dit zijn geen weeën. Om 16:00 uur de eerste puf wee en om 16:30 uur zoonlief geboren.

Een enorme weeënstorm op stand 1 van het infuus.

Maar het viel mij echt 300% mee

4. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

Apr 2, 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Ik vond het vreselijk en best te doen tegelijkertijd :) maar het duurde bij mij gewoon uuuren. Ik had al 1 cm ontsluiting toen ik werd ingeleid (ivm langdurig gebroken vliezen zonder weeën btw) dus mocht meteen aan infuus. Apparaat ging om 10:00 uur aan en om 02:00 uur pas volledige ontsluiting. Uurtje persweeën moeten opvangen en om 03:46 lag onze zoon op m'n buik. Ik kreeg om 16:00 uur pas weeën (ze bleven dat ding maar ophogen, haha) en kreeg toen meteen een weeënstorm. Die was echt naar. Meteen een ruggenprik gevraagd, en toen ging het allemaal stukken beter.

Komt vast goed! Je komt vanzelf in een soort overlevingsmodus. Enne, dat truukje van moeder natuur werkt echt: ik weet nu echt niet meer hoe die pijn voelde :) kan het me echt niet meer voor de geest halen.

Vast veel succes!!

5. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Bedankt dames voor jullie reacties/ervaringen.. :)

Share This Page