Voor mijn dochters heb ik beiden een lijst (ribba van ikea) gebruikt om hun eerste kleertjes, geboortekaartje, foto etc. in te lijsten. Nu wil ik dit ook van onze trouwdag doen maar ik kan er geen voorbeeld van vinden! Heeft iemand dit al gedaan? Ben op zoek naar veel inspiratie Ow ja, mijn jurk blijft heel durf er nog niks mee te doen..
Ik heb in 3 lijstjes (wel ikea maar weet niet of het ribba is) wat spulletjes gedaan. Een met de kaart en een bloem Een met het trouwboekje open en onze pen met de datum gegraveerd En de laatste met de ringenkussentjes Super blij met het resultaat omdat je zo de spulletjes kan blijven zien en ze niet ergens in een doos belanden
Hier heb ik de spullen van ons vrijgezellenfeest ingelijst. Alleen onze lijst is er helemaal krom van getrokken dus ik moet een nieuwe halen. Verder niks ingelijst.
Ik heb een grote 3D lijst van ikea gekocht. Zat een soort kunstwerk in en die heb ik eruit gehaald(was namelijk de maat lijst die ik wilde hebben). De achtergrond heb ik een oud stuk behang opgeplakt en grijs gespoten. Daarna mijn sluier en mijn man zijn stropdas erin gedaan en 2 trouwfoto's.
Huwelijks foto´s inlijsten - Lijstenmakerij Bosma deze lijsten ze in maar helaas geen foto erbij dat is wel jammer maar het kan dus inderdaad