Mijn zoontje heeft bij z'n geboorte van de opa en oma van mijn vriend een zilveren carrousel spaarpot gekregen waar je onderop een draaischijf had en als je daaraan ging draaien ging het spaarpot draaien en maakte het geluid. Nou heeft hij hem laatst op de één of andere manier van een hoge plank af weten te gooien, nou doet hij het niet meer. Ze zijn helaas beide overleden, dus we kunnen niet vragen waar ze het gekocht hebben om te kijken of ze hem in de winkel kunnen maken oid. Hebben jullie enig idee waar je heen kan om zoiets te laten maken? Of is zoiets niet meer te maken?
Die komen meestal bij een juwelier vandaan, dus ik zou eens bij een juwelier in de buurt informeren. Hopelijk kunnen ze je helpen. Succes!
Spaarpot carrousel muziekdoos verzilverd - www.Total-Luxury.nl Hier kun je hem kopen mocht hij niet meer te maken zijn. Misschien weten hun hoe je het kan maken.
https://zilverkraamcadeau.nl/geschenken/spaarpotten/verzilverde-spaarpot-carrousel Hier hebben ze hem ook.
Het muziekdoosgedeelte is NIET te maken. Mijn dochter had hem van mijnoverledwn oma. Hij is niet gevallen maar muziekleer gimg kapot. Naar de beste juwelier in de stad gebracht en die heeft hem zelfs nog meegenomen naar collega's, maar het doosje is zodanig gemaakt dat hij gewoon simpelweg niet open te maken is. En dus niet gerepareerd kan worden. Ik heb uiteindelijk een nieuwe gekocht.