Wat een verschil in die 5 jaar tijd

Discussie in 'Over deze site' gestart door toerist18, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het valt mij op dat het hier helemaal is veranderd.
    Ik kan nog geen bericht lezen, of er wordt gevloekt, geen respect meer voor elkaar hebben.
    Dames hoe kan dit?
    5 jaar geleden was het nog niet zo, kijk je kunt een mening geven, en discussies voeren...
    Hoop dat het snel weer verdwijnd vind het zo niet prettig om te lezen eigenlijk.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ben het wel met je eens , maar dit zal waarschijnlijk ook wel weer het een en ander oproepen .............ben ik bang

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Mensi het is belangrijk dergelijke berichten door te geven via het melden icoontje (verkeersbordje met uitroeptekentje) van het betreffende bericht, dan kunnen we er wat aan doen.

Lotte

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    O ik vind het juist de laatste paar maanden weer veel beter gaan.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

maar ben ik dan de enige die er anders over denkt?

ik bedoel ik zit hier ruim 2 jaar en ja er werd op elkaar gemopperd en en waren heftige dicussies en ook aanstoot gevende dingen maar kom op dat maakte het wel tot een leuk forum.ik bedoel tuurlijk zijn er dingen die niet door de beugel kunnen. maar soms een heftige discusie moet kunnen daar is het een forum voor toch?

tuurlijk moet je respect voor elkaar hebben maar als je soms een discussie hebt waar jij als een van de weinige tegen bent en de rest voor ja dan krijg je hoog op lopende dingen en als je dan een keer kut roept en boos word dan ging je weg uit dat topic. en later zat je weer in een ander topic te ouwe hoeren met elkaar.

nu meng ik me niet meer in discusies en ik post steeds minder en waarom?omdat ik niet meer durf want stel er staat wat verkeerd in!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Respect is denk ik een sleutelwoord hoor.

Ik denk niet dat iemand vindt dat je je mening niet mag geven, het gaat er (voor de zoveelste keer) om HOE je je mening geeft.

Elmo

*het kan zo simpel zijn*

7. adi

adi Niet meer actief

helemaal mee eens!

Wellicht zit ik in 'verkeerde' topics, maar ik heb hier echt nog nooit iets 'schokkends' gelezen, of iemand ordinair zien vloeken. Of ben ik misschien niet zo'n teer zieltje en vind ik niet zo snel iets schokkends. Kijk, als ik op een tiener, of een kerkelijk forum zou zitten, zou ik het ook met andere ogen naar kijken. Maar we zijn hier allemaal volwassen vrouwen, 18+ (het gros dan), dan zou het niet de bedoeling moeten zijn om met zn allen op onze tenen te lopen.
    En als ik iets lees wat me niet aanstaat, dan kan ik twee dingen doen: OF discussie aangaan en mijn eigen mening verdedigen, OF gewoon niet meelezen, die keuze is er natuurlijk ook.

8. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Hoe je het ook wendt of keert, de meerderheid hier is vrouw en staat ook nog eens bol van de hormonen. Als je een afwijkende mening hebt als minderheid krijg je een hele meute over je heen waarvan er altijd een paar tussen zitten die je op persoonlijk vlak bekritiseren en niet op je mening, en dat gebeurt inderdaad niet op een respectvolle manier.

Iedereen heeft een mening vanuit haar eigen leefwereld, ook al wijkt die af van de massa.

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik denk idd dat het er in de meeste gevallen om gaat hoe iemand zijn mening geeft.
    Soms lees ik iets in een topic waar ik het bv niet mee eens ben maar meestal reageer ik dan gewoon niet. Of je geeft je mening wel maar respecteert ook die van een ander.

Weet ook niet of het heel erg veranderd is de laatste tijd,denk dat het altijd wel geweest is maar merk ook dat er af en toe flink wordt uitgeprobeerd hoe ver kunnen we gaan voordat er een slotje opkomt;)

In ieder geval vind ik het hier nog steeds super gezellig:D

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jullie zijn niet de enigen die zo denken. Ik kan me sinds ik lid ben in ieder geval 2 andere topic herinneren met exact dezelfde strekking.

Overigens hangt het er misschien ook vanaf welke topics je leest. Ik merk haast niets van gevloek. Wel van mensen die vaak berichten anders oppakken dan door de schrijver bedoeld is, wat leidt tot misverstanden en helaas toch wel regelmatig escaleert.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, eens in de zoveel tijd is er zo'n topic ;)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja ha ha,

Maar dat is het risico als je hier al even bent.

Kinderbijslag komt zelfs elk kwartaal, :D

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, helemaal waar.

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    er word idd naar mijn idee vaak verkeerd gelezen.. dan komt er een opmerking van iemand en dan klopt er helemaal niks van en dan laait het vuur hoog op... vervolgens word een ander daar weer geirriteerd over, naja je begrijpt het probleem...
    ach als je het niet wil lezen, lekker weg klikken...(en goed lezen)

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Volgens mij is het op andere fora veel erger dan hier hoor ;) Bovendien vind ik het eigenlijk wel meevallen, maar ik moet ook wel zeggen dat ik bepaalde topics bewust vermijd.

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

*zucht maar eens heel diep*

17. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Toch zitten hier ook wat dames met korte lontjes die denken alle wijsheid in pacht te hebben. Ze lijken zeer allergisch voor andere meningen, ongeacht hoe die gebracht wordt.
    Maar gelukkig is er dan nog de mogelijkheid om via pb uitgescholden te worden. Ook leuk.........of zo

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gebeurde dat maar. Tegenwoordig gebeurt dat publiekelijk en wordt je pb ook nog eens openbaar gemaakt.......ook leuk.............of zo ;)

19. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik vind het jammer dat er dames zijn die vinden dat ze het recht hebben om te schelden. Publiekelijk of in pb maakt me niet uit. Ik vind het gewoon niet kunnen. Wat dat betreft vind ik de mods soms nog te tolerant. Dat je het een keer niet met iemand eens bent , tjah , dat heb ik ook. Maar daarom hoef je iemand nog niet te gaan uitschelden. Lijkt hier soms puberniveau wat dat betreft.

En de pb openbaar maken, de laatste keer heb ik toch flink op mijn handjes moeten zitten om de pb niet openbaar te maken. Ik heb de eer aan mezelf gehouden, maar het heeft moeite gekost om niet in het desbetreffende topic de pb neer te gooien zodat anderen ook kunnen zien hoe sommigen achter de schermen met mekaar omgaan. Ik heb de pb wel gemeld met de driehoek, maar daar heb ik verder niks meer over gehoord.

20. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik zit hier ook wat langer. Kijk naar de datum en er is idd veel veranderd. De maatschappij verandert ook en dat zie je hier terug. Mensen die niet naar anderen willen luisteren, die heel snel een boos bericht typen zonder erbij na te denken. Maar ja, om je heen zie je dat ook. Dus er is niet veel aan te doen vrees ik.

Deel Deze Pagina