Ik wil gewoon even zeggen dat ik dit een geweldige supersite vind! Beleef er zoveel plezier en steun aan! Kijk er elke dag op. Al sinds we in oktober 2006 besloten met de pil te stoppen en ik me voorgesteld heb. Heb veel medeleven beleefd na mijn miskraam, zoveel spanning gedeeld met het opnieuw zwanger worden en haal veel informatie op over zwanger zijn en over het hebben van een kindje. Echt superbedankt voor dit alles! Ik heb trouwens al mijn berichten van oktober 2006 tot en met de geboorte van Anne weer opgezocht (was wel ff lastig met de nieuwe zoekfunctie, kon niet alles meer terugvinden) en achter elkaar gezet als zwangerschapsdagboek. Dat had ik namelijk niet bijgeouden. Maar hier staat alles wat me heeft beziggehouden tijdens de zwangerschap. Ik ga dit met de fotos van het eerste halfjaar en de volgende berichten van Anne als baby, bij elkaar zetten in een baby album straks! Ik hoop nog heel lang van de zwangerschapspagina.nl te kunnen genieten. Nogmaals dank, groetjes Ma2Be (Melissa)
Graag gedaan! En makkelijk je eigen berichtjes terug vinden, klik op het aantal berichtjes in je profiel links, dan heb je ze allemaal op een rijtje!
Thanks Natasja! Dat had ik nog niet gezien... Trouwens, wat ik ook zo leuk vind, is hoe je in het hele proces ook eigenlijk de hele site doorloopt, van onder naar boven. Beginnen bij even voorstellen, zwanger worden, zwanger zijn, de bevalling.. Ben nu inmiddels bij baby en dreumes aanbeland, en zal ook nog wel even verder zakken de komende periode. Of misschien wel weer opnieuw bovenaan beginnen, als er ooit een tweede komt. De plannen zijn nog niet concreet, maar wie weet... Ik ken de weg inmiddels Grts!
Ik vind dit ook een top site, hier kun je je ei kwijt, kun je vragen stellen, met een leuk topic mee kletsen, ik mag ook nog eens m'n mutsjes te koop aanbieden. Dat is toch wel bijzonder, bij de meetse site's mag het niet. Dank u Dank u Dank u
Alles uitprinten en een dagboek ervan maken, wil ik ook al een tijd doen. Ik hoop dat dat er nog een keer van komt.
Haha leuke opmerking, als je al die stukjes over eisprong e.d. leest Maar ik vind dat jullie helemaal gelijk hebben.
helemaal mee eens met alles , soms wil ik wel wat van de daken schreeuwen, maar alle van je af schrijven hier is dan toch wel een betere optie hahaha. en die van dat ei kwijt kunnen , ja waar die van mij blijft? hahaha
hahaha ook ik vind dit een topsite heb er veel van geleerd,en idd hier kan je lekker alles van je afschrijven en vragen,kortom TOPSITE!
Ik complimenteer gezellig mee! Dank voor het "schoon" houden van het forum, oa daardoor vind ik het echt een heel fijn forum waar je lekker met iedereen kunt kletsen