Inloten voor een huurwoning????

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Wij moeten er wel echt naar toe donderdagmiddag...

Ik kan me dus niet voorstellen dat er 600 gegadigden zijn want die kunnen ze daar op kantoor nooit bergen hahha

Ik kan me voorstellen dat het wel gewoon getrokken wordt omdat we er naar toe moeten...

Balen dat je er niet bij zat!

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Meid, ik hoop heel erg voor je dat het iets wordt, want je wilt het heel graag merk ik.
    Bereid je wel een beetje voor dat het misschien ook niets wordt, zodat de klap niet te groot wordt als het tegenvalt...

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik wil het idd heeeeel erg graag...
    De buurt waarin ik nu als alleenstaande moeder met 2 kleine kinderen woon voel ik me gewoon niet veilig in en het is elke maand weer zo van... Ooooh nee toch niet weer een stuk maand over he???
    En hoe ga ik dit nu weer betalen??!!??

Dus ja.. het zou mij zoooo erg helpen... Ik zou weer met plezier ergens wonen... Ik merk nu gewoon dat ik heeel weinig in mijn eigen huis ben... Dat is natuurlijk niet de bedoeling...
    Ik behoor gewoon lekker in mijn eigen huisje te zitten met een kindje naar school en de andere lekker in zijn eigen box...

Ik hou er rekening mee dat het ook kan gebeuren dat ik uitgeloot wordt... maar ik zal flink balen!
    Dat zou nl. betekenen: weer geen vooruitzichten...

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Spannend hoor... ik ga heeeeel hard voor je duimen dat je een woning krijgt!

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel Manuela!!!!

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh meid, ik snap het helemaal hoor!
    Maar ik zou het zo vervelend voor je vinden als je uitgeloot wordt. Ik gun het je van harte iig. Ik zal aan je denken donderdag!
    Hoe laat is het?

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel... en ik snap het hoor...

Ik weet ook niet hoe ik eronder ga zijn als ik uitgeloot zou worden... Kan er echt niets van zeggen... en ik wil er ook nog even niet aan denken...

Ik moet er om 15.30 uur pas zijn...

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    ohwwww als je idd echt moet komen zal je wel veeeeeel minder tegenstanders;) hebben dan wij.....
    Wish u luck, wishgirl

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat hoop ik wel ja...
    Maar ja... Ook minder woningen... ;)

Dank je wel taliaa

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben erachter hoor hoe de loting in zijn werk gaat... En ik ben er niet blij mee...

Er zijn nu 14 mensen die belangstelling hebben. Mensen kunnen zich tot en met donderdag aanmelden... Dus die zich voor die tijd nog aanmelden dingen nog mee...
    Woensdag kunnen er dus ook nog mensen afvallen..

Donderdag mogen de geïnteresseerden allemaal gooien met een dobbelsteen. Degenen die het hoogst gooien mogen het eerst kiezen.

En iedereen wil een hoekwoning en daar zijn er maar 4 van...

Ze willen het zo eerlijk mogelijk doen...
    Eerlijk he????
    Niet dus... vind ik...

Maar goed... ik kan nu nog veeeeeel meer positieve energie gebruiken...

Ze hadden mij ook een overeenkomst moeten sturen waar alles in uitgelegd zou worden... maar die heb ik dus niet gekregen...
    Sturen ze mij alsnog toe...

Maar goed... dit topic mag dus ook dicht nu...

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij deze.
    Elmo

Deel Deze Pagina