onze baby is nu 3maand oud en we blijven hetzelfde probleem hebben. overdag geen probleem, drinken, spelen, tv kijken, ... alles gaat goed, huilt bijna nooit. lacht altijd als ze ons ziet. maar savonds begint de ellende rond 21h. ze stopt dan met drinken aan de borst en begint als een bezetene te krijsen en huilen. zo erg dat ze zonder adem valt en niet meer kan huilen. ermee spelen helpt niet, op de buik leggen helpt niet, dragen, rondwandelen, in bed... niks helpt. t is gewoon miserie tot ongeveer 23-24h nachts dan valt ze aan de borst uiteindelijk in slaap. willen we haar dan in het bedje leggen, is ze met de kleinste beweging weer wakker en krijst ze weer. als het dan toch lukt om haar in haar bedje te krijgen, slaapt ze gewoon tot smorgens door. of soms blijft ze in bed tussen ons slapen en wordt ze ook niet meer wakker. zowat elke avond zoek ik op internet en proberen alle mogelijke oplossingen (oprollen in deuken en zachtjes wiegen, blijven aanleggen, in bedje leggen en laten huilen....) zoals gewoonlijk liggen we hier dus weer met een krijsende baby :x we beginnen het echt beu te worden. ik moet smorgens voor het werk om 3h45 opstaan en t kan echt niet verder. krijg steeds meer en meer migraine aanvallen, val op het werk of achter het stuur inslaap.... je komt dan thuis, kleine zit in het park te spelen, ze ziet mij en begint spontaan te lachen. we hebben al geprobeerd vlak voor 21H in badje te steken, dan speelt ze ook normaal, daarna op de kamer drinkt ze ook normaal en valt dan ff inslaap... en dan begint het krijsen weer (ditmaal tot dik 2-3h snachts) al geprobeerd om rond 19h badje te geven, dan begint het huilen rond 21h vandaag geprobeerd badje te geven om 15h en sinds 18h was ze nogal knorrig beneden ook. wij hebben druppeltjes tegen maagkrampen gehaald maar volgens mij heeft ze daar gewoon geen last van boertjes laten moet ze niet doen, pamper is ververst, drinken wil ze niet (ook van die babymelk al geprobeerd). neem ik dan de laptop en zet ik bumba op, is ze direct stil (ze herkend het geluid). hier kan ze dan 15-20min naar kijken en dan begint de ellende weer. hierdoor vermoed ik echt wel dat ze geen maagkrampen ofzo heeft aangezien ze stopt met huilen voor 15min en rustig pc kijkt