ik ben nu 7 week en 3 dagen zwanger, maar heb nu al last van veel urineren, en ook vaak kleine plasjes, wat je leest wat later pas voorkomt... zou het toch kunnen zijn dat ik verder heen ben?
ohh oke dus hoef me nog niet direkt zorgen te maken mssn toch ook wat spanning voor de 1e keer... moet 30 dec naar de verloskundige, en jah toch wel spannend. trouwens mijn balkje geeft niet aan hoelang ik zwanger ben, en zie het wel bij anderen, maar de mijne niet, snap er niets van
Vaker plassen in het begin van de zwangerschap komt door de hormonen. Heb ik ook veel last van. Pas later in de zwangerschap komt het doordat je blaas minder plek heeft.
Ik moet doorgaans alleen 's nachts vaker plassen, moet er soms wel 2 keer per nacht uit, waar ik voorheen nooit last van had. Overdag merk ik er niets van. Heb het wel gehad bij de voorlaatste miskraam op vakantie, moest ik onderweg om de 2 uur plassen haha, niet echt fijn als je naar zuid frankrijk afreist hahaha.
Ik had het ook en nu nog erger (baby's hoofdje ligt tegen mijn blaas aan) dus maak je geen zorgen. Ik had het ook voor nod al. Later in je zwangerschap is het anders. Dan moet je echt veel vaker plassen en soms ook kleine beetjes omdat de baby tegen je blaas drukt/schopt. Maar nu is het meer onder invloed van hormonen. Dan plas je net iets vaker.
dus het is wel normaal allemaal, nog een paar dagen en dan moet ik naar de verloskundige ben wel heel benieuwd hoor! is het ook normaal dan ,dat je je urine niet kan ophouden soms? dat je er moet tegen rennen, en als je er eindelijk bent er maar een beetje komt?
hey, Ik moest ook bij al mn zwangerschappen ruim voor mn NOD al vaker plassen, Weet wel dat dat meestal ook is tegen je ongie, bij mij wel, maar toch anders.. succes verder liefs X C.
tis mssn een rare vraag maar wat betekent nod? en met dat plassen bedoel je, dat je toen ongesteld bent geworden?
Voordat ik zwanger was plaste ik al veel. Dus merk nu het verschil niet echt. Kan best vaker zijn, maar zou het niet echt weten. Valt best mee, volgens mij. In het begin was het wel erg vaak..dus toen ik net zwanger was
NOD= niet ongesteldheiddag, Ik bedoel dat ik in de dagen voor mn NOD zowiezo meer moet plassen, weet niet of meer meiden dat hebben... Maar tijdens mn zwangerschappen ook maar anders.. is moeilijk te omschrijven.. haha Nu dus ook terwijl ik nog 6 dagen voor mn NOD zit.... best vroeg dus ben benieuwd of de wegblijven.. liefs X C.
ohh oke, kijk dan heb ik weer wat geleerd en ik hoop voor je dat alles goed gaat hoor! ik zal voor je duimen en jah ik plaste eerder heel weinig, als ik 2 a 3 keer op een dag moest, was normaal bij mij. maar nu blijf ik maar heen en weer lopen, dan moet je zo nodig, en als je er bent komt er eingelijk haast niets.... maar nog 2 dagen, en dan weten we meer... xxx
nou het bleek bij de verloskundige dat ik 10 week zwanger ben, en niet 8 week... toch weer 2 weken vooruit heb een hele mooie echo mee gekregen, staat de baby ook heel duidelijk op, het hartje klopt ook heel goed.... dus heb alleen maar goede berichten gehad