Inmiddels ronde elf.... Durf niet meer te hopen maar wat denken jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cycy, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is ronde elf alweer! Vier augustus staat er een afspraak bij de huisarts waarom het niet lukken wil...
    Wederom deze ronde goed geklust. Inmiddels nu drie manden rookvrij! Nu heb ik sinds deze week telkens last van tintelingem in mijn vingers! Ook vlagen van misselijkheid maar heb nog niet over hoeven geven gelukkig! Ook mijn borsten lijken groter maar dat lijken ze iedere maand. Ik moet twee augustus ongi worden ongeveer! Ook wat rugpijn maar ook dat komt regelmatig voorbij tijdens mijn cycles dus niet echt veel symptomen... Alleen die tintelende vingers zijn vreemd! Owjah en ook nog gezwollen schaamlippen.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

2. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Geen idee meid! Hoop voor je dat het raak is! Over een paar dagen een testje wagen?

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Alleen een testje kan je antwoord geven ben ik bang...

5. jesje08

jesje08 Niet meer actief

Wil je miet ontmoedigen maar tintelende vingers komen van het stoppen met roken..dat is een reacfie die dan optreed,maar super van je dat gestopt bent en hoop natuurliji op een positieve test!

6. jazz

jazz Niet meer actief

Mijn lichaam heeft mij vorige maand goed voor de gek gehouden...inderdaad alle symptomen zijn ook symptopmen die je kan krijgen bij het ongi worden...Ik zal rond 3/5 aug kunnen testen maar heb besloten het zo lang mogelijk uit te stellen;)

7. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    ik hoop het voor je. waarom test je nu niet. als je zoveel symptomen hebt?

Uiteraard vroeg testen kan een slechte resultaat geven

8. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inmiddels nog geen ongi te bekennen. Ik ga morgenochtend er een testje tegenaan gooien

Deel Deze Pagina