Pfffff bijtende tweeling!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamishka, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet even echt niet meer wat ik met mijn twee jongens van bijna 2 aanmoet! Ik kan niet eens 30 seconden de kamer verlaten omdat ze elkaar heel hardhandig slaan en bijten, liefst in de wangen of neus.
    Net was het weer raak, een is in zn rug gebeten en de ander keihard in zn wang (was aan helemaal blauw en aan het bloeden!)
    Met harde voorwerpen elkaar op de hoofd slaan of naar elkaar gooien doen ze ook regelmatig. Ik ben heel de dag bezig met de jongens uitelkaar halen.

Ik word boos op ze en zeg nee niet doen dat mag niet, maar ze
    Leren er helemaal niets van

Wat moet ik hier nou mee? Wat kan ik doen??

Mijn buurvrouw heeft een meiden tweeling en die speelden op die leeftijd gewoon meestal heel lief met elkaar en sloegen elkaar niet....
    Een tweeling is echt niet te vergelijken met een eenling...als eentje weg is met mijn man of moeder dan spelen ze superlief alleen
    Pffff

2. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Ojee... mijn meiden zijn nog niet zo oud (bijna één), maar ik vermoed dat je het wel gewoon goed doet hoor! Blijven herhalen!! Hier klimmen ze op elkaar, trekken haren en de één bijt de ander knijpt. Heb het idee dat het nu minder wordt, hebben steeds herhaald dat het niet mag en dan 'aai aai' gezegd en beweging erbij. Maar goed. Mss volgend jaar wel 10x erger.... :)

Is het een territorium ding? Kan je ze elk een 'eigen hoek' oid geven? Evt. tijdelijk afgebakend met een grondbox ofzo, dat ze elk hun eigen turf hebben?

Heel veel succes!!

3. Eameltsje

Eameltsje Actief lid

11 mrt 2014
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te lezen dat het niet alleen bij ons zo gaat! Mijn zoontjes zijn ook bijna twee. Het bijten hebben ze gelukkig nog niet ontdekt, maar dat is vast een kwestie van tijd. Ze slaan elkaar echter voortdurend met van alles op het hoofd, ze duwen elkaar om en doen niks anders dan naar elkaar gillen. Gek wordt ik ervan!
    Ik loop constant politieagent te spelen en ik kan niet even snel de was uit de wasmachine halen, want dan slaan ze elkaar weer kort en klein...

Dus tips... graag!

Deel Deze Pagina