Lieve is gevallen gisteren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaDenise, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jezus wat ben ik me rot geschrokken!
    Gisteren waren we wezen zwemmen met Lieve,mn zus en haar kids.
    Ontzettend leuk gehad.
    Daarna zijn we nog even wat gaan drinken bij mn zus was heel leuk was en lekker druk met 4 kids in totaal.
    Mn man wilde Lieve uit de kinderwagen halen en had haar dus losgemaakt.
    Tegelijk riep Bieke(mn nichtje van 2) iets en we keken beide eventjes gauw om.....
    En ineens...BOEM...lag Lieve uit de kinderwagen met haar voorhoofd op de grond.
    Gelukkig huilde ze meteen en heb ik dr gepakt.
    Wat schaafwondjes op de hoofdje.
    Mn zus haalde meteen een natte koude doek,waar Lieve niks van moest hebben want het deed natuurlijk pijn.
    Toen de doek erop lag merkte Lieve dat het wel prettig was tegen de pijn en werd ze wat rustiger.
    Ze was zo overstuur en wij als ouders natuurlijk ook.
    Mn man had meteen een vreselijk schuldgevoel terwijl hij er niks aan kon doen,het ging gewoon zo snel!
    Echt in 2 seconden ofzo....
    We draaiden ons hoofd om naar Bieke en meteen gebeurde het.
    Nu slaapt Lieve erg veel en heb voor alle zekerheid maar even de huisarts gebeld.
    We moeten het eventjes in de gaten houden maar als ze goed eet en drinkt en allert is hoeven we ons geen zorgen te maken,tenzij er ineens dingen veranderen.
    Je wil niet weten hoevaak ik nu bij Lieve kijk!
    Ben echt een overbezorgde mama nu :oops:
    Zelf vannacht toen Lieve 1 kreuntje gaf in haar slaap ben ik uit bed gevlogen en naar haar kamertje gegaan.
    Ze was alleen dr speentje kwijt en toen ze die weer had sliep ze weer fijn verder.
    De schrik zit er nog goed in maar gelukkig gaat het goed met Lieve op een paar kleine schaafwondjes na!
    Volgens mij is ze het allang weer vergeten haha,ze makt lol voor 10!
    De zelfde avond zat ze volop te grappen de kleine meid!
    En wij maar in de schrik nog zitten hihi!

    Liefs
     
  2. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Alle geluk dat alles goed is met haar! Je probeert zo'n dingen natuurlijk altijd te voorkomen als ouders, maar het gaat zo snel... Hopelijk heeft ze de volgende dagen geen last meer!
     
  3. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    IK ben bang dat je niet de eerste bent en ook niet de laatste waarbij zoiets gebeurd.
    Hier is Sam van de week van de bank gerold. Ik zat er notabene naast! Maar mijn man riep en ik keek naar hem, en ook hier was er maar 1 sec voor nodig.
    Met Sam ging het verder gelukkig helemaal goed, maar ik had wel ff een piep in mijn oor van haar huilen.

    Maar we worden dus niet voor niets gewaarschuwd dat in een paar tellen er iets kan gebeuren.
     
  4. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee is laatst ook uit de wipstoel gevallen van de bank op de grond, ook 1 sec omgedraaid. Ik werd er misselijk van als ik er aan terug dacht, wat voel je je dan een slechte moeder he...
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik werd ook misselijk van de schrik!
    Vond het zooooo zielig!
    Voelde me idd een slechte moeder :(
    Gelukkig heeft Lieve nergens last van en het is bijna niet meer te zien.
    Ze was meer aan het huilen geweest van de schrik denk ik.
    Heb nu dus geleerd dat je met een kleine die alles meer en meer gaat ontdekken er echt bij moet zijn en goed in de gaten moet houden!
    Hopelijk gebeuerd het niet snel nog een keer!
     

Deel Deze Pagina