zijn er meer moeders die 2 dagen werken en hebben jullie nog

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by MB2005, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,

Ik zit op dit moment in de ww.
    Ik ben op zoek naar een baan voor 16 uur per week, verdeeld over 2 dagen.
    Dat moet geen probleem zijn zou je zeggen, maar dat is het dus wel.

Het lijkt wel of ik de enige ben die 2 dagen wil werken.
    Het cwi heeft werk voor bv 8 uur, in Oostvoorne ( vanuit Spijkenisse, dan hou je lekker wat over natuurlijk :( ), en verder is het allemaal 3/4 dagen.

Zijn er nog meer mensen die 2 dagen werken en mag ik dan vragen waar ( wat voor sector ) en hebben jullie nog ideetjes over waar ik zou kunnen solliciteren?

Ik heb mbo niveau, heb alle diploma's voor in de detailhandel ( verkoopster tot ondernemer ), ik heb een occ b certificaat, ik heb verschillende certificaten al binnen voor dierenartsassistent paraveterinair en ik kan met computers omgaan ( en pak alles aan, want ik snap dat je met 16 uur geen wereld functie krijg ;) ).

Wie heeft tips :D

Groetjes MB2005.

2. Monique den Uyl

Mar 17, 2007
    73
    0
    0
    Hallo,

Een baan in de detailhandel moet toch niet zo moeilijk zijn? Bijvoorbeeld op koopavond en de zaterdag. Of is dat voor jou geen optie? Ik zit zelf ook in de ww en ben wel op zoek naar een job voor 3 dagen. Financieel is dat voor ons beter. Succes met zoeken.. Groetjes, Monique

3. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,

Nou dat dacht ik dus ook, haha.
    Maar kennelijk zit ik niet in de goede regio hier.

Ik zoek ook in de eerste plaats in de detailhandel omdat daar de meeste ervaring en diploma's in heb.

Succes met zoeken.

Groetjes MB2005.

4. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Hoi,
    ik werk momenteel 16 uur. Is 2 dagen, maar omdat dat niet kan bij ons (werk met verst. gehandicapten, en die zijn overdag naar het werk) is dat verspreid over meerdere dagen. of een slaapdienst, heb ik gelijk 14 uur te pakken.
    groetjes, jikke

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik ben momenteel druk aan het solliciteren met dikke buik, voor functies van 16 tot 24 uur in de week.
    En net mijn eerste afspraak gemaakt voor een gesprek, en dat binnen 4 dagen solliciteren.

Ik ben boekhoudkundig /administratief medewerker en daar zijn vrij veel parttime banen in te vinden.
    Daarmee heb ik ook nog het geluk in de regio Noord Brabant te zitten en ik zit op 2 minuten afstand van de A2 de perfecte positie dus.

Ik hoop voor je dat die leuke baan voor jou snel komt kijken, want ik begrijp dat het frustrerend kan zijn, dat waneer je wilt werken er niets is.

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik werk 2 dagen (dalijk na me verlof tijdelijk maar 1 dag ivm ouderschapsverlof) per week.

Ik werk in een grote winkel (groot bedrijf), dus kan eigenlijk op alle tijdstippen/dagen werken zelfs.

7. Marit80

Marit80 Actief lid

Jul 10, 2006
    220
    7
    18
    Hai MB 2005,
    Kom je regelmatig in het centrum van Spijkenisse? Bij 1 van die nieuwe winkels (schoenenwinkel, Chiengs oid? Naast de Expo) hing een groot aanplakbiljet dat ze mensen zochten, misschien is dat wat? Vroegen ook asst bedrijfsleider geloof ik!
    groetjes en succes!
    Marit

8. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hey super bedankt voor de tip!
    Ik ga er gelijk achteraan!

Ben wel blij dat ik niks bijzonders wil zo te zien, haha.

Groetjes MB2005.

9. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik zou eigenlijk na mijn zwangerschapsverlof, dat zou half augustus zijn, 15 uur gaan werken.

Nu is het allemaal wat anders gelopen, maar ga ik toch per 1 auguatus 15 uur werken. Dat zijn dan 2 hele dagen of 4 halve dagen.

Ik werk in de zorg. En dat is dan weer het voordeel van de zorg ;)

10. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Volgens mij kan ik me beter om laten scholen ;)

Groetjes MB2005.

11. Sam22

Sam22 Actief lid

Jun 28, 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik het paraveterinaire circuit kun je het wel vergeten zonder een geheel diploma...daarbij zijn de functies daar zelden parttime....
    Ik kom zelf net uit die sector dus helaas weet ik er alles van....

12. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    zou je kunnen doen, tis ook nog is leuk werk, wat wil je meer :)

13. Ayvida

Ayvida Actief lid

Nov 28, 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Ik werk bij het UWV. In 1993 begonnen als fulltimer, inmiddels jaren en twee (bijna drie) kinderen later werk ik momenteel 12 uur per week, verspreid over 2 dagen. Eigenlijk 16 uur, maar ik heb momenteel 4 uur ouderschapsverlof. Dit loopt per 9 januari a.s. af, en dan ga ik weer 16 uur werken, 2x 8 uur.

14. desi23

desi23 Bekend lid

Jul 1, 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    ik zou ook na mijn verlof 16uur gaan werken 2 dagen, maar wegens de bezuiningen in de zorg, werd mij medegedeeld dat ik die 16uur over meerdere dagen moest gaan opdelen.
    nu ga ik 12 uur werken dan mag ik wel 2 dagen werken.

maar het is niks raars om 2 dagen te willen werken volgens mij!

ik hoop dat je wat vind!

15. Monique den Uyl

Mar 17, 2007
    73
    0
    0
    Ik heb inmiddels gesolliciteerd als buitendienst medewerker. Dit is een baan voor 24 uur en ik mag zelf kijken hoe ik dat verdeel. Grote kans dat ik aangenomen wordt.

16. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Ik werk 2 dagen van 9 uur op en babygroep op een KDV.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

is de thuiszorg niks?

Share This Page