Innerlijke onrust

Discussie in 'De lounge' gestart door Picolientje, 31 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Dat zijn idd echt wel dingen die daarop wijzen. Misschien is het het waard om het dus te proberen en dan zorgen dat je van beide psychiaters en of psycholoog de onderzoeken/informatie hebt. Zodat ze een soort second opinion kunnen doen. Helaas is diagnostiek geen exacte wetenschap en duurt het soms jaren voordat je en diagnose hebt.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Inderdaad eerst fysieke oorzaken uitsluiten. Dus schildklier laten testen.
    En laat dan meteen ook je B12 testen, want een tekort daarvan kan je gelijksoortige klachten als opgejaagdheid en psychische klachten van krijgen.

Whysteria vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Herkenbaar... en ook hier is mindfullness geen succes, want ‘weet je wat ik dan allemaal kan doen:rolleyes:?’

Ook ik moet van mijn psycholoog meer tijd voor mijzelf nemen. En ik moet zeggen dat ik dat wel prettig vind. Ik vind een boek lezen of een opknapklusje in huis fijn om te doen.
    Enerzijds ben ik zo gestructureerd, anderszijds doe ik alles door elkaar... ik wil een opgeruimd huis, maar ik kan niets weggooien en verplaats het probleem. Zo vervelend...

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heel herkenbaar allemaal. Maar zou toch echt mindfulness aan willen raden. Kost even tijd maar is een investering in jezelf en kost eigenlijk weinig tijd. Ik heb een app op mijn telefoon en het is zo'n 20 minuten per dag.

Hopsatee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina