ik heb even een vraagje. ik zou rond deze periode ongesteld moeten worden. ik dacht gisteren dat ik het werd maar verloor alleen klein beetje roze vloed.lichtroze. kan dit ook nog een innestelling zijn?want vanmorgen verloor i dus niks meer alleen veel afscheiding. normaal komt mijn menstruatie goed door en is het een bloedbad.. heb ook beetje krampjes en zere bovenbenen.. iemand een idee of het een innestelling kan zijn?
tja..gisteren gedaan en die was negatief,maar toen verloor ik nog geen roze vloed.kan het nog een innestelling zijn dan?want heb nu al zeker 3 weken last van alle kwalen.
vanavond weer getest want de roze vloed is nu voorbij..dus dacht misschien..maar nee hor negatief. heeft iemnd dit ook gehad?
mocht het een innesteling zijn... dan kan je op zijn vroegst pas een week daarna positief testen (uitzonderingen daargelaten) je eisprong is gem. 14 dagen voor je NOD en je innesteling ongeveer 7 dagen voor je NOD daarna kan je gemiddeld genomen pas positief testen en sommige dames testen nog veel later pas positief.... je zit nu op het roemruchte wachtbankje samen met een heleboel andere vrouwen hier.... succes
oke dan word het idd wachtten geblazen maar ik had al wel ongesteld moeten worden want ben nu 2 dagen overtijd..
maia ja ik heb echt altijd een strakke cyclus,die komt ook echt niet telaat. wat ik nu de laatste dagen alleen maar voel,zijn kleine steekjes en krampjes onderin mijn buik,zere en gevoelige borsten en echt vreselijk maar dan ook echt vreselijik moe.
Herkenbaar hoor.. Als het hetzelfde is als bij mij, dan zit je ongi eraan te komen Vorige maand had ik ook een dag roze verlies, daarna 2 of 3 dagen niks en toen werd ik echt goed ongesteld... En gister overdag heb ik ook weer roze verlies gehad, en vandaag weer niks, dus ik zal een dezer dagen ook wel ongi worden... En die afscheiding had ik gisteravond ook, echt megaveel en heel dik (sorry)
jorientje ja maar vind het zo raar,heb dit nog nooit meegemaakt..dat maakt het zo vaag..maar we wachtten af..