eisprong en innesteling.. wie voelt dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leonie1986, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    Hoi allemaal!

Oke, ik geef toe, misschien een beetje rare vraag, maar ik heb echt wat antwoorden nodig!

Ik denk dat ik 25 jan. mijn eisprong heb gevoeld.. wat wel kan kloppen volgens de calculator, alleen weet ik niet precies hoe dat nou moet voelen. Ik had gewoon ineens erg kramp die dag dus daar ben ik dan maar vanuit gegaan...

Verder wil ik weten of er meiden zijn die hun innesteling hebben gevoeld? zo ja, hoe voelt dat dan?

Op de dag dat ik mijn innesteling zou moeten hebben (30 jan) had ik ineens hele pijnlijke scherpe steken in mijn buik! die had ik nog nooit gevoeld!

Vannochtend ineens toch ongi krampen, dus ik neem aan dat mijn ongi er gewoon aankomt, maar ik zou toch wel eens willen weten hoe dit zit?

Groetjes
    Leonie

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hoi. ik voelde mijn eisprong ook altijd heel goed.
    Zelfs links of rechts...
    Bij mij is het in mijn onderbuik, als ik bv ga zitten doet dat zeer het is een heel ander gevoel dan je menstruatie. Ik vind het heel moeilijk om uit te leggen, sorry. Innestelling dat weet ik niet hoe dat voelt.
    Liefs Inger

3. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    zelfs links of rechts? wow dat voel je goed dan!

Heel erg bedankt voor je reactie!

groetjes
    Leonie

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

IK voel mijn eisprong ook altijd heel goed. Twee/drie dagen krampen zoals voor een ongi.
    Soms ook wat roze bloedverlies bij. Wel meer meiden hebben dit en voelen hun eisprong door middel van krampen.

Liefs Dib

5. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hai,

Ik voelde mijn eisprong ook elke maand, idd ook vaak of het links of rechts zat. Ik had dan altijd last van flinke krampen en dat duurde dan een paar uur.
    De innesteling weet ik eigenlijk niet, een dag voor NOD had ik flinke buikpijn en een beetje bloedverlies. Die buikpijn heb ik nu nog dus buikpijn zegt helaas niets ben ik bang. Kan menstruatiepijn zijn of zwanger :)

Heel veel succes en hopelijk heb je snel een positieve test :)

6. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Mijn eisprong voel ik wel altijd. Krijg altijd van die steekjes bij mijn eierstokken. De ene keer links, de andere keer rechts.

Innestelling heb ik nooit gevoeld. Heb wel 1x een paar druppels gehad, dat was denk ik een innesteling, maar ben toch ongesteld geworden helaas.

Deel Deze Pagina