Hallo meiden, Zit beetje in spanning....zit nu in 7e ronde en moet waarschijnlijk maandag of dinsdag ongi worden... heb vanmorgen getets en helaas nega!! Zit dus nu 3 tot 4 dagen voor nod??? Is er nog een kans dat ik wel zwanger ben??? Ik heb testjes die 4 dgn van te voren kunnen?? maar ja! Ik heb wel last van wat kwaaltjes die van misschien zwangerschap alswel komende duivels kunnen zijn. Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft! liefs Nina
Ik heb ook een nega-test terwijl ik (volgens mij) toch wel een aantal verschijnselen had....ik ga er van uit dat het dus echt gewoon nega is..... En als mijn ongi niet komt dan ga ik nog wel eens testen dan.... Sterkte meis...
het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg hormoon heeft aangemaakt, over 3 dagen gewoon nog een keer proberen hoor!!
waarom testen jullie dan zo vroeg van te voren? Is toch zonde van de test? Ik test of maandag of pas als ik 35 dagen ben.
Het is iid jammer van de test, maar ja soms is het wel erg moeilijk niet te testen als je ze al in huis hebt!! Ik heb zelf ook een paar dipsticks in huis en daar ga ik het ook maar eens mee proberen maandag.
Ik heb ze niet in huis moet ze nog halen/bestellen. Vorige x hebben we er wel 5 ofzo gebruikt.(wel allemaal na dat ik ongesteld had moeten worden) Dus w88 liever even dan dat ze er weer door heen vliegen.
kan ik me voorstellen. Ik wacht iig tot maandag en kijk dan ff hoe ik me voel, als ie nega is dan wacht ik ook tot echt na mijn nod, anders ben je er iid zo doorheen.
Spannend hoor, ik zal voor jou en SnadraK duimen en voor d erest natuurlijk ook Ik had helemaal geen verschijnselen, alleen dat ik buikpijn had net als ik ongesteld moet worden
Tsja die testen kosten een hoop geld inderdaad. Dat heb ik deze ronde ook echt wel ontdekt. . Dus de volgende keer dat ik een test in huis haal is inderdaad pas als ik minimaal 3 dagen overtijd ben Als mijn ongi nu ooit nog eens een keertje komt.....