Hai allemaal, Sinds ik bezig ben met zwanger worden fantaseer ik vaak over mn toekomstige kindje. Ik hou een digi-dagboek bij en heb bedacht om daar om de zoveel tijd iets te zeggen tegen mn toekomstige kindje. In vind het zelf ook leuk om foto's van mijn ouders te zien van toen. Maar ik vind dat best lastig, dus mijn vraag aan jullie: Wat zouden jullie vertellen aan je toekomstige kindje? Alvast bedankt voor de tips, liefs
hey sharon ik zou gewoon vertellen dat ik blij zou zijn als me ie er is en wat ik er allemaal mee en voor zou doen zo iets zou ik vertellen gr tessa
Ik zou vertellen hoe gewenst het kindje is......Wat je er allemaal mee zou gaan doen.....wat je dromen zijn voor het kindje......Maar vertel ook over jezelf.....Hoe voel je je, hoe is je leven gegaan. Een soort dagboek over jezelf, zodat het kindje later kan lezen wat mama allemaal heeft meegemaakt. Vertel dromen en wensen..... Hoe leuk is het niet omdat later terug te lezen. Zowel voor jezelf als voor je kind. Ik hou zelf al sinds mijn 13e een dagboek mee. Ik vind het nu al waardevol om die oude boeken terug te lezen. Hoe stond ik in het leven, wat maakte ik mee..... Succes!
ik zou ook vertellen hoe je man of vriend is hoe jullie elkaar onmoet hebben en hoe veel jullie van elkaar houden enzo misschien hoort je aan staande baby het wel ik geloof namelijk in reincarnatie
Toen ik in verwachting was van mijn docter heb ik ook een dagboek bijgehouden, ik heb er ook kleine nieuws berichtjes ingezet, een paar keer heb ik rpijzen van boodschappen zoals brood, melk, eieren, hoeveel een gemiddelde koopwoning moest kosten, Achteraf is dat best leuk om terug te lezn na 7 jaar. Ook heb ik er in geschreven welke namen we bedacht hadden en waarom we deze namen leuk vonden. En niet te vergeten ook de voortgang van mijn zwangerschap en hoe familieleden op het nieuws reageerde. Ik ben erg blij dat ik het gedaan heb, nu vind ik hetzelf leuk om nog eens door te lezen en als mijn dochter dadelijk oud genoeg is kan ze er zelf in lezen en kijken. Grtjs Fem
Goede tips, ik ga denk ik ook bijvoorbeeld de voorpagina van een krant omschrijven. En over mn vriend vertellen is ook een heel goed idee. En zeker alle namen die we bedenken, ben zo benieuwd of een van die namen ook echt de naam gaat worden.
hoe lang ben je al aan het proberen om zwanger te worden en had je al vanaf het begin zo"n gevoel om tegen je fantasie baby te praten.Ik vind het een mooi iets en ik vind het ook helemaal geen kwaad kunnen anders schrijf je een boek voor je zelf en dan doe je je verhalen vertellen tegen je aanstaande kindje alsof het al geboren is
Ben sinds 3 maanden bezig. En het idee is ontstaan denk ik omdat mijn moeder 60 werd en ik toen bezig was met oude foto's van haar uitzoeken. Toen bedacht ik helemaal niet weet hoe zij was toen ze mij kreeg en wat ze voelde en dacht. Nu hebben we natuurlijk de extra mogelijkheid van dig.camera en daarom lijkt t me ook bijzonder dat mn kindje-to be ook mijn stem en gebaren dan kan terugzien. Maar als je dan zo voor de camera zit is het toch wel lastig om te vertellen, maar met deze tips kan ik mooi aan de gang.