zijn dit symthomen van een innestelling?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door smiley3, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hallo heb (zoals je ziet op me lijstje) 3 april positieve ovutest
    4april alleen sochtends nog en erna (binnen een uur ) weer negatief heb tot vrijdagmorgen doorgetest

Vermoed ook 4 april (weet haast zeker) me ei te hebben gehad
    Had ook vanaf 1 april veel cervixslijm en krampen en 4 april helemaal niks meer ja later op de dag flink zeurende pijn effe.

Gisteravond ineens weer afscheiding (geen cervixslijm) en links drukkend gevoel onderin en me borsten voelen gespannen

nu weet ik helemaal niet hoe een innestelling voelt of wanneer die plaats vind zouden die klachtten op een innestelling kunnen wijzen?

overigens vanaf psoitieve test 3 april : heb ik geklust op 3/4 april : 00:30 en 4/5 april 00:30 uur!

Bekijk bijlage 317142

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee zijn geen symptomen van een innesteling.
    Ten eerste had je op 04-04 een posi ovutest, dat houd in dat je ei binnen 24-36 uur springt.
    Dus op zijn vroegst is dat op 05-04 geweest.
    Mocht je ei al bevrucht zijn zweeft het nog tussen je eileider en baarmoeder.
    Pas 5 tot 7 dagen na eisprong zal het innestelen, en dit berekend op zijn vroegst zou je innesteling niet eerder dan 09-04 zijn, maar nogmaals dat is op zijn vroegst!

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    had op 3-4 eerste positieve ovutest om 12:00 bijna en test erna was die al positief de T is donkerder als C streep (in echt kan je t nog beter zien

4 april smorgens zat ik denk ik op me piek en uurtje later was hij alweer negatief heb er zelfs nog met een cb smiley gecontroleerd

dus vanaf 3 april binnen 24-36 uur springt de ei
    heb me ei ook 4 april gevoeld
    op de test lijkt 4 april het positiefste dat was met 2 ochtendurine (was snel na de 1e) en had al aardig wat koffie op dus weet niet of dat een rol speelt

volgens berekening moet vanaf morgen innestelling beginnen

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nee. Ten eerste zijn er maar heeeeel weinig vrouwen die zeggen iets van de innesteling te hebben gevoeld.
    Daar komt bij dat het nog veel te vroeg is voor je innesteling. Deze is op zn vroegst 5 dagen na de bevruchting. Je zult dus nog even moeten wachten.

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee, na je piek is het 24-36 uur, op 04-04 had je nog een piek.
    Die berekeningen moet je echt loslaten, dat is als alles precies gaat zoals men denkt maar hoeft niet.
    Je bent echt veel te vroeg voor innestelen.

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik denk ook dat het nog net wat te vroeg is voor een innesteling. Dat zou waarschijnlijk pas vanaf morgen kunnen, maarja, misschien bij jou wel eerder? Wie weet! Ik denk dat bij mij precies op 5 dpo de innesteling is geweest omdat ik toen ook echt klodders slijm verloor en ook alleen op die dag. Alleen voor gespannen borsten is het wel echt veel te vroeg, dus dat zou nog niets met een zwangerschap te maken hebben. Hoop voor je dat het raak is! Heb je ook nog eerder dan 3 april geklust, want je zit wel net op het randje eigenlijk...

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Me 1e positieve ovutest was op 3-4 en heb me piek sochtends 4-4 gehad en savonds me ei gevoeld

Oja in de cb smiley bijsluiter en sensitest staat bij mij overigens duidelijk na 1e positieve test is je eisprong binnen 24-36 uur;)

weet ik ivm kramp die ik had dat had ik vorige keer ook dag na positieve cb smiley test

heb bij me vorige zw schap niks gevoeld

enigste wat ik nu heb na me eisprong 2 dgn dus veeeel afscheiding

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    #8 smiley3, 7 apr 2013
    Laatst bewerkt: 7 apr 2013
    heb bewust gekozen op heeel dicht bij of op de eisprong te klussen dus 3-4 1e positieve ovutest en savonds laat geklust en dag erop ook en ertussen is me eisprong geweest
    heb 3 april heel laat geklust en 4 april ook heel laat beide rond 00:30 uur;)
    heb dus wel nu sinds gister veeel afscheiding dat was na me eisprong donderdag dus weg en vrijdag ook en zaterdag alleen savonds had ik het en vandaag ook

kan me dat wel herrineren van me vorige zw schap toen zat ik voor nod dat ik veel meer afscheiding had

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik ben dan eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je per se dicht bij je eisprong wil klussen? :D

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb tussen ei en ongi veel dagen met meer afscheiding. Heeft tot nu toe nog niets betekend.

Tijdens mijn zwangerschap in 2010 had ik pas na nod meer afscheiding

Eigenlijk hebben al mijn kwaaltjes tussen 12-2011 en nu nog niets betekend... :)

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    omdat we niet de verplichting wouden om het om de dag te doen
    alleen zodra er positieve ovutest was
    die was er dus 3 april dus 3 april laat geklust en 4 april ook

en er tussen me ei gehad

heb overigens me ei altijd na 1e smiley of positieve ovutest binnen 36 uur.. sommige zelfs zelfde dag nog lees ik....dacht dat ik snel was haha

Deel Deze Pagina