Na 7 rondes nu toch maar wat anders doen... Vriendlief is gestopt met roken en is wat minder gaan drinken (niet dat hij nou zoveel dronk). Mijn bmi is net iets te hoog en wil hier dus toch wat aan doen. Ik wil beginnen met gezonder eten en hardlopen. Mijn conditie is echt slecht en begin dus echt op nul. Is dit wel aan te raden icm zwanger worden? Of zijn er andere betere opties?
Volgens mij is sporten altijd goed. Mits je niet overdrijft. Als je rustig opbouwt met app runkeeper of evi moet het wel goedkomen!
Ik ga ook hardlopen, dus als je nog een mooi schema hebt 😉.. vroeg me ook al af hoe dat zou gaan met al dat 'gehobbel' tijdens de innestellingsfase, maar misschien ga ik te ver!
Ik ben zelf begonnen met runkeeper vorig jaar. Die bouwt iets langzamer op dan evi. Vond ik zelf erg prettig aangezien ik totaal geen duurloper ben. Het heeft er wel voor gezorgd dat ik 5 km kon rennen aan het einde!
Hoi volgens mij kun je gewoon gaan sporten hoor. Volgens mij juist goed zolang je maar niet overdrijft en rustig opbouwd. Ik ben net begonnen met hardlopen met Evy. Erg fijne en goede app tot nu toe. En ik kan mijn eigen muziek via spotify luisteren. Er is hier op het forum trouwens ook een topic: Beginnen met hardlopen. Hier zijn we met een aantal meiden. Ook om elkaar op te peppen en te steunen en motiveren. Misschien kun je daar ook wat meer info vinden en eventuele vragen stellen.
Het is natuurlijk geen garantie, maar ik ben drie keer zwanger geworden nadat ik (weer) was begonnen met hardlopen. Eerste keer wel een mk, maar toch. Succes en veel plezier!
Haha toevallig ik ben ook 3 keer zwanger geworden nadat ik net goed vooruit ging met hardlopen. En toen kon ik weer stoppen. Ofja zag geen reden om door te gaan en was te vermoeid.
Dat is wel heel toevallig! Mijn hardloopdoel heb ik nu maar uitgesteld naar september 2017. Dan wil ik echt een keer de 10km singelloop lopen! 😊