Innestelbloeding? help?!

Discussie in 'De lounge' gestart door MirandaV, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 1 december voor het laatst ongesteld geweest.. en als het goed is was 15 december mijn eisprong.. ongeveer 18 december verloor ik eerst beetje bruinig bloed en daarna wat helderder bloed maar verder geen hevige pijnen.. is dat een innestel bloeding geweest of niet??
    Gister was mijn nod maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden..
    en me test was gister ook negatief.. verder heb ik niet echt goede kwaaltjes.. alleen dat ik erg moe ben en pijnlijke ogen en na de eventuele bevruchting erg verkouden en dat heeft een kleine 2 weken volgehouden. af en toe een steekje in me borst.. wel een opgeblazen gevoel en vaak hoofdpijn..

wie heeft hier ook mee te maken gehad en was toch zwanger..

PS ik heb nog 1 testje liggen een digitale van cb.. wanneer testen??

2. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi Miranda,

Ik heb zelf ook een innesteling bloeding gehad op 8 pdo. Maar bij mij was het alleen wat roze afscheiding verder niets. op 10 pdo testte ik al positief.. Ik zou niet te veel afgaan op een bloeding.. je kan ook gewoon eerder een bloeding krijgen heb ik ook wel eens gehad, was toen niet zwanger. Niet te veel mee bezig zijn is mijn advies, al die testen zijn heel erg duur..
    Wacht het anders nog een paar dagen af?

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar wil het gewoon zo graag.. En daarom was ik benieuwd of andere het zelfde hebben meegemaakt als ik.. Ik heb nog nooit een cyclus van 14 dagen gehad..en dat kan volgends mij ook helemaal niet.. de bloeding was niet hevig en maar 2 dagen.. zonder pijnen..:(

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier nooit een innestelingsbloeding gehad, kan je er ook niet mee helpen helaas.

Maar als je je vraag een sled bij "zwanger worden" dan krijg je vast meer reacties ;)

Groetjes Cyntje78

Deel Deze Pagina