Innestelbloeding? help?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by MirandaV, Dec 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 1 december voor het laatst ongesteld geweest.. en als het goed is was 15 december mijn eisprong.. ongeveer 18 december verloor ik eerst beetje bruinig bloed en daarna wat helderder bloed maar verder geen hevige pijnen.. is dat een innestel bloeding geweest of niet??
    Gister was mijn nod maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden..
    en me test was gister ook negatief.. verder heb ik niet echt goede kwaaltjes.. alleen dat ik erg moe ben en pijnlijke ogen en na de eventuele bevruchting erg verkouden en dat heeft een kleine 2 weken volgehouden. af en toe een steekje in me borst.. wel een opgeblazen gevoel en vaak hoofdpijn..

wie heeft hier ook mee te maken gehad en was toch zwanger..

PS ik heb nog 1 testje liggen een digitale van cb.. wanneer testen??

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Zoveel mensen die kyken, maar niet reageren..

3. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    hier hetzelfde probleem. Ik denk dat ons lichaam ons ook flink voor de gek kan houden. Ik had rondt 19e mijn eisprong vorige week maandag paar dagen heel licht gevloeid alleen bij afvegen. Ik dacht ook innesteling maar 31 dec een nega test was wel vroeg getest. Ik hoop van de week toch nog posi te testen want misschien heb ik een laten innesteling gehad.

Ik hoop voor jou dat je toch nog een posi test krijgt het kan ook zijn dat je wel zw bent geweest want volgens mij had je wel een licht posi test gehad of was jij dat niet.

4. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Hai,
    Mag ik vragen of je zeker weet dat je ei geweest is geweest? Hoe zijn je cyclussen normaal? Ik heb geen innesteling gehda bij mijn eerste maar hoor vaak dat dat helderbloed is of anders rozig..
    Aangezien je test lijkt het me niet dat je zwanger bent, maar hoop het zeker voor je..

Sucses

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Het enigste wat erop zit is wachten en geduld hebben. En nog een keer testen wat ik wel las is dat cb meer HCG nodig heeft. Dus miss is met een andere test proberen:(

En zwangerschapskwaaltjes zeggen niet zo heel veel, want heel veel dingen zijn er ook als je ongesteld moet worden en normaal let je niet zo op je lichaam, dus nu valt ook nog eens elk kwaaltje op..

(Is niet lullig bedoeld, want ik let er zelf ook op, op al die kwaaltjes.. Ik wil dan ook niet weten hoevaak ik al 'schijn'zwanger ben geweest;))

Ik hoop voor je dat je nog een positieve test krijgt!;)

Groetjes,
    Carlien:)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk dat het een ovulatiebloeding was. een innestelingsbloeding is meestal vlak voor je nod. ik heb er eentje gehad, die was roze en 4 dagen voor ik ongi moest worden.

je kunt je ei later hebben gehad, en die bloeding daarvan kan ook nog eens iets later komen.
    maar 3 dagen na je ei is er nog geen innesteling, meestal is je eitje dan nog op weg naar de bm of zweeft ie daar rond op zoek naar eem plekje.

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb een test gedaaan, eentje van sensitest met dat hartje.. En daar stond een heeeeel licht streepje.. Wel net zo dik als controle streep maar onwijs licht roze... Terwijl ze eerder spierwit waren..

8. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Nou proficiat dan!!!!!

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa ik weet niet of ik nou echt blij kan zijn heb net een test gedaan niet met ochtend urine maar daar zag je zo goed als niks.. MAar gister wel licht streepje.. Dus moet wel iets van hormonen inzitte toch? Anedrs kan die niet verkleuren lijkt mij.. Dinsdag of wensdag weer testen anders even bloed late trekken..

10. Angie4you

Angie4you Bekend lid

Dec 31, 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Jeetje wat spannend!
    Zou inderdaad over 2 / 3 dagen nog eens testen...
    veel geluk!

Share This Page