Slijm = eisprong ???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovelylonnes, Dec 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Betekend het hebben van vruchtbaar slijm altijd dat er een eisprong is (geweest) of komt??

thanx

2. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik lees mee!

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Slijm betekent in principe dat je eisprong er aan komt. Volgens mijn gynaecoloog kan het niet na je eisprong nog komen. Wel een dag later of zo, maar niet veel later. Het moet wel echt vruchtbaar slijm zijn. Dus erg rekbaar. Ik heb dan meestal paar dagen later mijn eisprong.

4. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Dan komt je eisprong eraan!

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Ik stond vanmorgen ook op met die vraag.. ik verdiep me sinds kort een beetje in het venomeen eisprong.. ik besefte me vannacht dat ik afgelopen 2 a 3 maanden ook slijmerige afscheiding heb gehad waar je draden van kon trekken zeg maar. maarrrr ik ben aan de pil geweest afgelopen paar maanden? dit zal dus betekenen dat ik een eisprong heb gehad tijdens pilgebruik? heb ook inderdaad aan het einde van me pil witte afscheiding.. volgens FF is dat het verloop van je afscheiding tijdens een normale cyclus..

6. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik had soms wel slijm en soms niet rond mijn eisprong. Van een aantal dagen ervoor tot soms iets erna. Maar heb ook cyclussen gehad zonder slijm en met eisprong.
    Weet niet of slijm altijd betekent dat je ook werkelijk een eisprong hebt. Maar geen slijm betekent in ieder geval niet dat je ook persé geen eisprong zou hebben.

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    ik vraag dit omdat ik een maand geleden mn spiraal heb laten verwijjderen. ong 2 weken geleden heb ik echt rekbaar slijm gehad. dagen later weer slijm, maar anders, niet rekbaar...
    de testen blijven tot nu toe negatief, dus vandaar dat ik me ging afvragen wat er in hemelsnaam gebeurd in mn lijf!! Heb wel heeeeel veel buikpijn gehad maar nog steeds geen ongi of posi test....

rrrr

8. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Ik ben nu aan het einde van mijn cyclus 4jan nod maar ik heb dus aan het einde van mijn cyclus dik wit slijm maar ook wel waar ik draadjes mee kan trekken Iemand een idee wat dit dan is?

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik heb dat altijd de dag voor en dag van mijn eisprong. Doorzichtig rekbaar slijm.

Mamavan2boefjes, mijn nod is 3 jan. Ik heb precies hetzelfde.
    Geen idee of dat positief is...hoop van wel natuurlijk ;)

10. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had het altijd 1/2 dagen voor mijn eisprong en het heeft me ook geholpen met zwanger te raken. Ondanks dat ik erg onregelmatig was, was ik toch de tweede ronde in verwachting. Mede doordat ik altijd dan precies wist dat ik vruchtbaar was. Maarja, bij sommige vrouwen zegt het niks.

11. mamav2boefies

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    @ Chantalk

Dat is wel toevallig dat we dezelfde verschijnselen hebben
    Idd hopen op een positieve uitslag
    Dit is dan ook jouw 3de kindje neem ik aan?

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ja idd.
    Dit is dan idd ook ons 3e kindje.

13. nairam

nairam Actief lid

Oct 8, 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Ik snap 't soms ook niet hoor, ik heb net mijn 'vruchtbare dagen' gehad, NOD 9 januari.
    (hoop 't natuurlijk niet ;))
    En vandaag ook rekbaar slijm.

Toch nog een keertje extra klussen voor de zekerheid ??;)

14. mamav2boefies

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Ik heb dat dus ook
    Ik snap daar ook niks van
    Heb jij alleen doorzichtig slijm of ook een beetje dik wit slijm?

15. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik dacht ook altijd dat je vruchtbaar slijm vlak voro ei had.. vanmorgen (cd8) had ik mega rekbaar slijm.. kon er wel een halve meter van trekken (sorry voor de details..) maar ik heb een cyclus van minimaal 30 dagen.. meestal wel iets meer.. en een eisprong rond dag 16 -20.. dus ja.. wat slijm betreft kan ik er niets mee iig...

16. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    die smiley is nr 8

17. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    had twee weken terug echt duidelijk vruchtbaar slijm... gisteren mijn eisprong, bij mij zegt het dus niet zoveel ;)

Share This Page