hey hallo daar ik heb een vraag en misschien dat iemand mij kan helpen! ik ben 17 dec ongi geweest, en moet nu morgen de 9de weer ongi worden, maar nu verlies ik sinds dinsdag avond steeds wat bloed, normaal ben ik heel regelmatig ongi om de 23 dagen en dan ben ik het de eerste dag een heel klein beetje 2de en derde dag heel heftig en dan wordt het weer minder, nu verlies ik sinds dinsdag steeds een klein beetje bloed begin met bruin oud bloed, en nu is het soms ook een beetje helder, maar nog steeds nie veel, normaal moet ik op de 2de dag regelmatig een tampon verschonen en nu is het zo weinig dat eent ampon onzin is, kan het nou zo zijn dat dit een innestelbloeding is, ik kan hier weinig over vinden op internet, dus misschien dat hier iemand mij meer er over kan vertellen, alvast bedankt groetjes sabrina
Hey meid, ik heb precies hetzelfde als jou. Moest eigenlijk afgelopen maandag ongi worden, maar ben het dus zaterdag geworden.. Had al een paar dagen bruinverlies, en hier kwam zaterdag dus een streepje rood bij, en dit duurt al tot vandaag, alleen is het rode soms een dag weg en dan zit er weer wat rood. Anders is het alleen bruin.. Heel vaag allemaal ! Heb dit ook nog nooit gehad. Maar ik reken het wel als ongi, omdat het te lang is voor een innestelbloeding. Dus ik denk dat jij ook ongi bent geworden. Maar als je er niet zeker van bent, zou ik er een testje tegen aan gooien
hoi meis, ik heb dat ook, heb vorige week vrijdag bruinverlies gehad, en nu sinds maandag-dinsdag ook steeds een klein beetje. heb gisteren zwangerschapstest gedaan, zie mijn album, maar bruinverlies wordt erger....heb morgen mijn NOD, dus denk dat het bij niet goed is gegaan met innestelen....
heey bedankt voor jullie reactie, tis echt zo raar, heb nu vannochtend ook al 3 keer overgegeven, en heb sinds vannochtend ook nog eens blaasontsteking, maar voel me verder goed maar morgen is officieel mijn NOD dus ik wacht nog ff tot morgen af, en misschien dat ik er dan indd maar een test tegenaan gooi! maar weet een van jullie misschien waar op internet je meer kan vinden over een innestelbloeding?.. alvast bedankt groetjess..
Hey meiden, ik heb net zoiets als jullie. had 15-12 mijn eisprong en op 30-12 begon ik licht te bloeden. Maar normaal is mijn ongi ontzettend heftig & pijnlijk. Nu amper last van mijn buik en heel weinig bloed verloren! het heeft maar 3 a 4 dagen geduurd en elke keer alleen het topje van de tampon met wat bloed.. Weet nu dus ook niet of ik dit als echte ongi moet rekenen... Had toevallig op de 30e een test gedaan, maar die was nega. Maar misschien was het nog wel te vroeg. Pff zo lastig als je lichaam niet duidelijk is!
8 december ben ik voor het laatst ongi geweest ik had het dus afgelopen maandag 5 jan weer moeten worden nu ben ik 4 dagen overtijd en als ik geplast heb dan heb is het bij het afvegen een beetje roze dus ik dacht dan wordt ik ongi maar nu een paar uur verder nog niks alleen bij het afvegen en test was nega kan dit ook een innesteling bloeding zijn ? groetjes melissa
heey melissa, dit kan indd een innestelbloeding zijn, ik ben naar de dokter geweest omdat ik dus niet wist of ik nou ongi was geworden ofnie, en bij mij was het indd ongesteldheid, mijn dokter heeft mij verteld dat je maar relatief weinig bloed verliest bij een innestelbloeding, vaak wat bloed bij het afvegen en hooguit 2 dagen! hebbie ondertussen nog een keer getest ben wel benieuwd?
hoi sabrina oke thankss voor de info nee heb nog niet getest vrijdag begon ik echt bloed te krijgen tot ong gisteren dus maandag maar heel erg raar steeds een beetje en s'avonds vaak niets ik ga zo nog even een test halen en vanmiddag effe de huisarts bellen want heb dit nog nooit meegemaakt in de 18 maanden dat ik gestopt ben met de pil zelfs nog nooit overtijd geweest als ik getest heb laat ik van me horen groetjes melissa
Ik heb precies hetzelfde.. As vrijdag moet ik eigenlijk ongi worden.. Maar heb nu al vanaf zaterdag bruinverlies (oud bloed) ook af en toe rood bloed. Het is ook alleen bij het afvegen en af en toe een klein drupje in inlegkruisje. Heb dus ook al dagen last van verschrikkelijke moeheid, 1x een misselijkheid gehad, gisteravond ff naar de Ikea gegaan en voelde ik me licht in mijn hoofd en voelde me ook erg raar (nog nooit gehad) verder heb ik af en toe last van mijn buik. Pfff wordt gekt van die onzekerheid! Maar goed bij mij is het dus nu ook de vraag of het een innesteling kan zijn of toch een ongi. Lees wel is meer dat vrouwen voor hun NOD dagen last kunnen hebben van hun innesteling..en dan is het +/- 5 dagen. Dus een innesteling kan zeker wel langer duren dan 2 dagen.. Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk..per persoon verschilt het! Ga iig voor mezelf en voor jullie duimen
heey meiden, tis indd gewoon errug verwarrend over een innestelbloeding hoor je ook gewoon zoveel verschillende dingen, en indd chantal ieder mens is anders, het enige wat we kunnen doen is afwachten mijn dokter vertelde mij dat een innestelbloeding hooguit 2 dagen duurt en dat het maar heeel weinig bloedverlies is, maar je lesst ook weer dat mensen gewoon de eerste 2 maanden ong worden en toch zwanger blijken te zijn waarvan dan wordt gezegt dat dat weer een innestelbloeding is : tis gewoon erg vervelend vind ik, nu weet k dat ik ongi was geworden maar de eerste 4 dagen voor ik naar de huisarts ging zat ik in onzekerheid, ook omdat ik zo graag zwanger wil worden [-o< nou t wordt afwachten, ben benieuwd hoe t afloopt dusse...laten jullie wat horen als jullie meer weten groetjess...
hey hier weer een berichtje van mij nou heb vanmorgen voor de zekerheid een test gedaan maar weer nega heb voor vrijdag een afspraak bij de HA en telefoniste zei ja het kan zijn dat er wel een bevruchting is geweest maar dat ie weer heeft losgelaten maar heb sinds vandaag een soort steken branderig gevoel van binnen daaronder dus ga toch effe naar de HA ik laat weer van me horen als ik meer weet groetjes melissa
hey jeetje vervelend he melissa die onzekerheid, succes morgen bij de HA en ben benieuwd wat dr nu is, hoor het wel, groetjesss...
hoi sabrina nou ben vanmorgen bij de HA geweest en die wist ook niet waarom ik overtijd was enz enz nu heb ik waarschijnlijk een schimmelinfectie dus misschien daardoor groetjes melissa
heey melissa, jeetje vervelend dat de HA je ook geen duidelijk antwoord kan geven, maar goed zwanger ben je dan dus niet? : nou goed nieuwe maand nieuwe kansen [-o< we moeten elkaar maar op de hoogte houden van alle vorderingen groetjes sabrina
hey sabrina nee ben helaas niet zwanger :x dus ja we gaan er weer voor he ja we houden elkaar wel op de hoogte zie dat jij vandaag je eisprong hebt! spannend hoor liefs melissa
Waarschijnlijk niet door de schimmelinfectie, dat wordt meestal +/- 1 week voordat je ongesteld wordt erger (vanwege de verandering van de zuurgraad in de vagina), Zodra je ongesteld bent veranderd je zuurgraad weer waardoor je na je ongesteldheid (meestal) geen klachten meer hebt van een schimmelinfectie. Een schimmelinfectie is over het algemeen ook niets om je zorgen over te maken, kan alleen vervelend zijn.
heey melissa, jah hoop het zo, ben nu 6 maanden bezig, en wordt hier zo onzeker van, heb dan een dochtertje van 4 en ben nog 2 keer zwanger geweest waarvan 1 miskraam bij 9wk en mn andere zwangerschap moest afgebroken worden, wegens mijn gezondheid, maar bij alle 3 de zwangerschappen was het in 1 keer raak, nu ben ik al een half jaar actief en gebeurd er niks! ga me daardoor best zorgen maken, maarja we blijven hopen [-o< misschien is het deze maand raak : : we zien het einde van de maand wel spreek je snel, liefs sabrina
hoi desli nou ik heb nergens wat van gemerkt pas toen ik ongi werd had ik last van steken en branderig maar ik maak me er ook niet zo druk om heb 1 pil gehad en krijg volgende week de uitslagen omdat het ook niet zeker was het kon ook een vaginale ontsteking zijn namelijk hoi sabrina ja het komt allemaal goed ik ben nu al 18 maanden bezig en ja ik maak me ook best zorgen maar ik meot volgende maand naar de poli fertiliteit ofzo in het ziekenhuis en dan hoor ik wel wat hun zeggen groetjes melissa
Hoi, hier hetzelfde probleem... Wij zitten aan rode 7, en daarjuist had ik in m'n onderbroek klein beetje bruin verlies en bij het afvegen ook... Ik heb mijn maandstonden altijd tussen de 32 en de 35ste dag, en vandaag zijn we nog maar de 29ste dag.. Dus ik weet echt niet wat dit is... Weet niet wat ik ervan moet denken... Ik heb dit nog nooit voordien gehad, is de eerste keer.. ik heb van niets last, juist veel naar het toilet gaan... Maar dit heb ik reeds al van vorige maand.... maar toen heb ik mijn maandstonden gekregen