Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mariska88, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska88

Mariska88 Lid

16 apr 2010
    25
    0
    0
    Ik ben op dit moment 4 weken overtijd. Heb 3 zwangerschapstesten gedaan allemaal negatief.

Ik word helemaal gek er van. Ik had van de week de dokter al gebelt maar moest echt wachten tot 4 weken dat ben ik vandaag precies.

Ik heb niet echt symtomen. Had wel van de week 2 dagen last van me rug en benen het voelt als spierpijn ene moment deden me boven benen zeer andere keer me kuiten zo vaag.

Vanmorgen had ik ook nog weer last van me rug toen ik in bed lag nu ik op ben gestaan heb ik er geen last meer van.

Heel soms heb ik stekjes in m'n onderbuik en gisteren ook beetje menstruatiepijn ook maar heel even 10 min en dan is het ook weer weg.

Heeft iemand die ook wel eens gehad?

groetjes

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je een regelmatige cyclus?

Ben je al lang gestopt met de pil?

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    En be happy bedoelt dan niet de 'regelmatige' cyclus die je met de pil hebt maar zonder.
    Die met de pil is een geforceerde cyclus.
    Mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil duurde in ieder geval 43 dagen. Sloeg dus gewoon een cyclus over.
    Daarna waren ze regelmatig tussen de 27 en 29 dagen.

4. Mariska88

Mariska88 Lid

16 apr 2010
    25
    0
    0
    Ik ben 7 maanden geleden gestopt met de pil.

Ik had gelijk cyclus van 28, 29 dagen.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Nette cyclus gelijk na de pil.
    Je zou eind maart alweer ongesteld moeten zijn dan.
    Maandag je huisarts maar even bellen dan.
    Wat voor testen heb je gebruikt??

6. Mariska88

Mariska88 Lid

16 apr 2010
    25
    0
    0
    #6 Mariska88, 16 apr 2010
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
    Ja 19, 20 maart had ik ongesteld moeten zijn. Ik had afgelopen maandag al naar de huisarts gebelt en ze zei dat ik nog even moest wachten tot de 4 weken was en ze vroeg of ik ook klachten had, maar op dat moment had ik ze nog niet maar dag later begon in met die benen en die rug.

Dus denk dat ik maandag maar even weer ga bellen ja.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ik hoop dat je dan ook gelijk duidelijkheid krijgt want onzekerheid is niet fijn.

Succes maandag!

8. Mariska88

Mariska88 Lid

16 apr 2010
    25
    0
    0
    Nee totaal niet word er helemaal gek van eigelijks.. En zeggen ze ook nog wat ja moet nog even wachten tot 4 weken zijn :x.

Dankjewel!

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ken het dat zei mijn huisarts ook toen ik een cyclus had van 43 dagen.
    tenminste ik had toen een plaatsvervangende en die feliciteerde me toen omdat hij vondt dat ik wel zwanger was met al die klachten.
    Ben nog nooit zo boos geweest op iemand.
    Hoe durf je iemand te feliciteren als je niks zeker weet..
    Soms heb ik het idee dat artsen maar wat doen...

Hoop wel dat ze een bloedtest gaat doen bij je, dan weet je gelijk zeker of je zwanger bent of niet.

10. Mariska88

Mariska88 Lid

16 apr 2010
    25
    0
    0
    Ja daarom moest ik wachten, maar vond zelf toch wel vervelend want je wil het toch weten waarom je niet ongesteld word.

Het liefst bel ik vandaag nog die dokter maar ik wacht gewoon tot maandag morgen

Ow nou dat is helemaal mooi, wat een rare huisarts dan :$

Ja ik ga gewoon vragen voor bloedtest

11. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Een jaar geleden was ik ook ineens overtijd en had een aantal positieve zwangerschapstesten en een aantal negatieve testen.
    Toen ik de dokter erover belde werd er doodleuk gezegd dat ik voor de zekerheid nog maar 4 weken moest wachten en ondertussen blijven testen en dat ik dan uiteindelijk vanzelf wel weer ongesteld zou worden als ik niet zwanger was.

Als ik jou was zou ik echt gewoon een onderzoek/bloedtest eisen als je het te lang vind duren.
    Niet alleen om lichamelijke dingetjes uit te sluiten maar ook voor je eigen rust.

12. Mariska88

Mariska88 Lid

16 apr 2010
    25
    0
    0

Ja dat is het gewoon je hebt echt geen rust, want je denkt waarom wordt ik niet ongesteld.

Oke dus jij hebt zelfde gehad, en wat was het bij uiteindelijk dan?

Wat ik heb namelijk ook wel berichten op internet gelezen dat mensen toch zwanger waren eindelijk ook al waren de zwangerschapstesten negatief.

13. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Heb geen idee wat het was.
    Werd uiteindelijk na 65 dagen ongesteld en dat was veel heftiger dan normaal.
    Misschien toch een vroeger miskraam... zal het nooit weten.

Die verhalen op internet zijn uitzonderingen en ik denk dat je je daar niet teveel op moet vastbijten, maar ik snap heel goed dat je hoop blijft houden zolang je geen duidelijkheid hebt.
    Misschien kan je het zo het beste aan je dokter uitleggen... en zeggen dat een bloedtest (waarbij de uitslag zeker is) je enorm zal helpen.

14. Mariska88

Mariska88 Lid

16 apr 2010
    25
    0
    0

Oke dus jij hebt nooit geweten wat het is.

Ja ik ga maandagmorgen gelijk bellen, ik word er gek van ben er te veel mee bezig. En dat is ook niet goed.

Wil er gewoon een oplossing voor hebben wil gewoon weten waarom ik niet ongesteld word.

Bedankt voor reactie! :D

15. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt en als je niet zwanger bent snel naar de volgende ronde kan!

16. Mariska88

Mariska88 Lid

16 apr 2010
    25
    0
    0
    Ik heb vanmiddag afspraak bij de de doker rond 10 voor half 5. Dus ben benieuwd.

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    veel succes bij de huisarts. Hoewel ik hoop voor je dat je zwanger bent geloof ik zelf altijd in de testen, als die aangeven niet zwanger dan zal dat wel niet

18. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Succes vanmiddag! Laat je het ons weten?

19. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik ben ook eens bijna 3 maanden overtijd geweest. Ook negatief testen of heel licht positief. Bij mij werd dit uiteindelijk een miskraam. Hoop dat je snel duidelijkheid heb.

20. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Heel goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt!
    Ben je al iets wijzer geworden?

Deel Deze Pagina