Dit is mijn eerste ronde voor beeb #2 en heb last van mijn onderrug Een soort ongi pijn maar het verdwijnt ook ineens zoals het gekomen is Mijn NOD is 22 okt dus snap die pijn nu even niet Kan je met een zwangerschap ook die pijn hebben? En ben zwanger geweest maar elke zwangerschap is toch ook anders?
Ik had de week voor mijn ongi ook pijn in de onderrug, en dus helaas ongi geworden. Ik hoop voor jou dat het wat anders betekend
hier al enkele dagen pijn aan mn onderrug. zit nu op 5 dagen voor NOD. geen idee wat het betekend ff wachten helaas..
Ja, bij mij is het zowel een zwangerschapssymptoom als een teken dat de menstruatie onderweg is. Daar heb je misschien niet zoveel aan.
Nog even geduld en dan kun je testen! Ik had ook pijn in mijn onderrug toen ik net zwanger was. Maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden..
Hoi, Ik heb de zelfde klachten, al vanaf mn eisprong tot nu ...(lage rugpijn ,steken linksonder mn buik en ongikrampen) En ik heb mn nod ook op vrijdag de 22 okt. Maar ik heb er al twee testen gedaan (maandag en vandaag) en helaas allebei neg. Nu wacht ik maar 'geduldig' af tot vrijdag..pff