innestelbloeding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by miro, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miro

miro Lid

Mar 22, 2009
    38
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zit met een vraag. Ik zit vandaag 10-11 dagen na mn eisprong. Tot vandaag nergens last van gehad tot vanmorgen. Ik had iets wat bruine afscheiding en bij het afvegen was dit roze. Vanaf dit moment ook last van menstruatiekrampen en een warm gevoel. Ik zou van het komende weekend mn menstruatie moeten krijgen. Zou dit al een voorbode zijn of is dit misschien innestelbloed geweest? Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik hier pas last van op het moment dat het doorkomt. Ik merk er normaal niks van en het begint altijd direct met rood, helder bloed.
    Alvast bedankt!!

2. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    het kan allebij een voorbode of innestelingsbloeding het kan ook zijn dat je ongi eerder kom gewoon afwachten en als je het weekend geen ongi heb maandag of dinsdag even testen

3. miro

miro Lid

Mar 22, 2009
    38
    0
    0
    ik hoop dat ik zolang kan afwachten ;)

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Spannend, lees met je mee.
    Ik had 3 april een donkere ovu test. Sinds gister soms wat oud bloed en wat roze.

5. miro

miro Lid

Mar 22, 2009
    38
    0
    0
    vervelend he die onzekerheid?

6. baby sweet

Oct 28, 2008
    46
    0
    0
    student
    denhaag
    @miro
    het kan zijn dat het een innestelingsbloeding was.
    dit had ik trouwens ook 5 dagen voor mijn NOD
    en zie mijn banner,
    dus duimen het kan een goed teken zijn.

7. miro

miro Lid

Mar 22, 2009
    38
    0
    0
    hoelang heeft het bij jou geduurd? Had je verder ook last van buikkrampen?

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Bij mij geen vuiltje meer aan de lucht.
    Was dus echt alleen woensdag een beetje en dinsdag een beetje

9. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

In maart heb ik ook zoiets gehad.
    Toen was ik nog maar 5 DPO en begon ik wat roze bloed te hebben bij het afvegen. Dacht ook aan misschien een innesteling. Dit 6 dagen lang gehad. Allleen bij het afvegen.
    Toen in april wel gewoon ongesteld geworden.

Dus weet uiteindelijk niet wat het was. Tussendoor wel getest omdat ik het zo gek vond, maar was OMO wit. Dus ook geen vmk ofzo.

Ga nu zelf uit van een cyclus die in de war was...hopend dat het nu weer normaal gaat worden..(normaal 31 dagen, in maart en april 22 en 23 dagen geweest...Die ene keer met amper bloeding in maart gewoon meegerekent...)

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Is vervelend he zo'n cyclus.
    Ik had nu ook zoiets van:

Of ik word nu gewoon eens normaal ongi
    Of zwanger.

Mocht ik niet zwanger, dan baal ik deze maand weer aangezien ik dan weer een lange cyclus heb.

11. Fathers Princes

Ja...ik heb deze maand ook zoiets van: natuurlijk wil ik graag zwanger zijn, maar weer normaal ongesteld worden zou ik ook erg fijn vinden...dan weet je met je cyclus ook weer waar je aan toe bent.

12. miro

miro Lid

Mar 22, 2009
    38
    0
    0
    Nou ik ben vandaag toch wel ongi geworden..vandaag behoorlijk wat bruin bloed en ook wat rood bloed verloren..Het neemt naarmate de dag wel af maar het is volgens mij nu wel teveel voor een innestelbloeding. Normaal was mn lf fase 15 dagen nu ineens 10 of 11 dagen..heel vreemd maargoed

13. Fathers Princes

Dat klinkt niet goed inderdaad...Ik had dat toen ook, niet veel ongi, maar toch teveel voor een innesteling..maar waarom dat dan eerder is en minder, snap ik niet zo.
    Bij mij was het toen zo'n 10 dagen te vroeg...en veel minder.

Blijven hopen op een klein lichtpuntje en anders hopen op roze voor de volgende maand!

14. miro

miro Lid

Mar 22, 2009
    38
    0
    0
    nu 2 dagen later is het bloeden alweer gestopt..snap er niks van!

15. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    @miro anders even langs de kruidvat die heeft 2 testen voor 5 euro is de moeite waard voor die 5 euro

dan heb je zekerheid

16. miro

miro Lid

Mar 22, 2009
    38
    0
    0
    ik heb nog 1 test liggen die ga ik zondagochtend doen denk ik. Gewoon om uit te sluiten wat het nou is.

17. 1985K

1985K Actief lid

Jan 27, 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

wil ook graag even meepraten aangezien ik een beetje met hetzelfde zit, elke maand heb ik een paar dagen voor de menstruatie last van bruin bloed en dan wordt ik gewoon ongesteld.
    ik heb een cyclus van ongeveer 30 dagen, en ik heb nu al last van bruinbloedverlies, ik vind het nu ook wel erg spannend.
    verder heb ik last van mijn borsten en krampen wat lijkt op menstruatiekrampen.
    ook deze klachten heb ik elke maand weer, je kan er geen vinger op leggen.
    soms erg vervelend want het schept wel een beetje verwarring en je wilt t ook zo graag, je hoopt t ook zo.
    het kan ook zijn dat mijn menstruatie gewoon vroeger begint hoor maar ga voor de zekerheid wel testen na het weekend.
    spannend allemaal

Share This Page