hey allemaal ik wilde graag weten wat verstandig is kwa ontpillen is het verstandig om even met condoom te vrijen zodat je lichaam even weer (normaal)kan worden of zeggen jullie gewoon stoppen en gelijk klussen bij ons eerste hebben we dat laatste gedaan en was ik binnen 3mnd zwanger alleen vond ik het lastig om me nod dag te bepalen
Hoi, Het is denk ik afhankelijk van wat je zelf prettig vind. Wanneer je NOD duidelijk wilt weten, kun je inderdaad beter even wachten. Maar voor de eventuele zwangerschap is het geen probleem. Het kan het geen kwaad. Met een echo kunnen ze jouw termijn altijd bepalen. Succes!
Ik heb meer dan 10 jaar de pil geslikt, kreeg er steeds meer last van, onlangs zijn we getrouwd en naderen we wel de leeftijd dat echt niet meer moeten wachten met een 1e kindje. Dus ben vorig jaar sept. gestopt. Ik moest echt afkicken, en we hebben eerst wel condooms gebruikt, voornamelijk omdat ik mijn natuurlijke cyclus eerst wilde ontdekken. De 1e 2 maanden gingen goed, maar daarna is mijn cyclus een rommel geworden. Ik weet niet precies wanneer ik ongestel wordt(gelukkig geeft mijn lichaam een ruime week van te voren het wel aan met klachten), maarja, van vruchtbare dagen heb ik nu geen notie!! We klussen dus maar op de bonnefooi en laten moeder natuur eerst haar gang gaan. Naar de dokter kunnen we altijd nog.