Positieve ovu-test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hi meiden,

mijn NOD is over 2 dg en heb vanmorgen een ovutest gedaan omdat ik wat steken in mn lies heb en gevoelige borsten.
    Ik verwachte er niks van maar nu is de ovutest postitief!
    :confused:
    Ik heb daarna toch maar mn laatste zwangerschapstest gedaan en die is negatief... :(

Om mezelf niet gek te maken ga ik ervanuit dat het loos alarm is, maar zijn er meiden die in deze situatie zaten en toch later positief testen?
    Kan het bijvoorbeeld zo zijn dat ovu-testen gevoeliger zijn dan zwangerschapstesten?
    De beide testen waren trouwens van Matcare, dipsticks.

x Malina

2. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

misschien een domme opmerking, maar kan je ei gewoon niet wat laat zijn?

3. Niet meer actief

Nee hoor, vind ik geen domme opmerking!
    Daar zat ik ook aan te denken omdat ik verder deze mnd niet heb gestest met ovu-testen dus weet niet wanneer ik mn ei heb gehad.

Maar kan het zo zijn dat ik bijvoorbeeld gister of vndg mn ei heb gehad en toch dit weekend ongi wordt? Ik bedoel zo snel op elkaar?

4. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    iemand hier op het forum, ze heet iets van poohbeer, had een positieve ovu test toen ze op haar NOD zat en was wel zwanger

maar kan het niet gewoon zijn dat je een langere cylcus hebt deze keer? Ik hoop het niet voor je maar voordat je jezelf moet teleurstellen.
    ik zal voor je duimen

groetjes
    bambie

5. Niet meer actief

Ja dat verhaal heb ik idd ook gelezen!
    Maar zij had dezelfde dag ook nog een positieve zwangerschapstest.
    Misschien is het ook wel een late ei, daar ga ik vanuit maar hoop het natuurlijk niet :)

Vrijdag moet ik ongi worden (en vrijdag ook mn verjaardagsfeestje van al mn vrienden, dus veel borrels :( ) en dar wacht ik gewoon op af. Anders kan ik zondag altijd nog een test gaan doen...

6. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Heel veel succes Malina! En ik hoop dat je je verjaardag niet KAN beklinken met wat drankjes! ;) Ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent.

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik zou voor de zekerheid toch ook
    wel gaan klussen, want stel dat het wel
    een laat ei is...
    Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!
    Succes met wachten....

LIEFS nony

8. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    zou ik met die borrels maar een beetje oppassen :) al is het alleen voor het geval dat...

het zou wel een leuk verjaardagskadootje voor je zijn... hi..hi

ik duim voor je dat het geen ei is maar dat je zwanger bent, maar als ik jou was zou ik maar wel aan de klus gaan, dat mocht het een ei zijn je er in iedergeval gebruik van maakt :)

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ja ik heb 2 dagen voor mijn NOD positief getest met een ovu test.
    Dus ik zou er maar gauw een zwangerschapstest tegen aan gooien.

10. Niet meer actief

Nou dan gaan we zeker maar even aan de klus, gelukkig is dat geen straf :D En vrijdag... afwisseling met sapjes... hihihi

11. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    dag poohbeer, ja jou bedoelde ik inderdaad.
    wilde het berichtje van jou voor haar opzoeken maar kon het niet vinden..

maar jij had ook meteen daarna een positieve zwangerschapstes toch?

12. Niet meer actief

Hi Pohbeer,

Dat had ik al gedaan, maar die was negatief...
    Jij had toch een positieve zwangersch.test op dezelfde dag als de positieve ovu-test?

Had je al ff gefeliciteerd in je eigen topic, maar hierbij nogmaals gefeliciteer met jullie wondertje! :D

13. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    heb je foto's ?

14. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ja klopt hoor. en zaterdag en maandag ook.

Ik die dagen ook getest omdat ik het niet kon geloven

15. Niet meer actief

Ja, maar kan ze niet op de computer zetten omdat de hoofdcomputer is gecrashd en de laptop is er te oud voor...

16. Niet meer actief

Ja, kijk dat is een klein verhschil maar een groot belangrijk detail tussen ons... :) Mijn test zo nega als ie al 10 mnd is...

Ik denk dat het maar wachten wordt...

17. Niet meer actief

oh, 2x sorry

18. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    jammer geen foto

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Misschien heb je een laat ei. Ik had meestal een eisprong rond dag 20 en dan werd ik 10 dagen later standaard ongesteld. Maar een keer toen had ik pas een eisprong op dag 29 dus had ik ineens een langere cyclus. Ik was toen blij dat ik ovutesten had gebruikt want anders had ik helemaal in de zenuwen gezeten. Maar het tweede streepje knalde er vanaf? Anders zou ik toch flink aan de klus gaan voor de zekerheid. Succes!

20. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    hallo,
    ik wilde even zeggen dat ik een paar dagen voor mijn nod ook een positieve ovu test had. wel icht van kleur, de dag daarna weer getest toen was het negatief. ik balen! dag van mijn nod (paar dagen later) toch getest met een zwangerschapstest en ik bleek zwanger te zijn! dus ik zou zeggen wachten tot je nod en dan testen!

Deel Deze Pagina