hoi mensen ik heb me net aangemeld dus weet nog niet hoe het allemaal gaat hier nou had ik een vraagje misschien dat 1 van jullie daar wel antwoord op weet hoop het maar ik heb al een dochtertje van bijna 4 in april en nu heb ik sinds 1 februari m,n spiraaltje laten verwijderen en op 3 februari heb ik een 2,5 dag bloed verloren nouja wat je bloed verloren kan noemen dus nu zou ik dus rond 2maart ongi moeten zijn geworden maar rond 14 februari had ik in de morguh een soort van buik kramp en volgens een site zou ik dus de 17e februari m,n beste klus dag hebben maaja we klusten al wat meer dan normaal maar tot nu toe niets geen bloeding of wat alleen m,n eet gewoonte en op wat duiziligheid na heb ik dus niet echt symthonen maar had ik van m,n eerste ook niet dus voor mij een beetje verwarrend kan iemand mij een antwoord hier op geven kan ik als nog zwanger zijn geworden zonder eerst goed ongestelt te zijn geworden ben nu dus al vanaf de eerste dag al35 dagen verder Esjuh
je kan direct na het verwijderen van je spiraaltje zwanger worden je hoefd inderdaad niet eerst ongesteld te worden en naar het schijnt ben je na het verwijderen van je spiraaltje heel erg vruchtbaar dus wie weet veel succes in elk geval ik denk wel dat je berichtje niet op de juiste plaats is gepost groetjes sylvia
Hay Silvia bedankt voor het antwoord maar ben nieuw hier dus moet alles nog uit vinden van hoe het werk maaja was ook gelijk in de eerste maand zwanger van m,n eerste dochter als het zo zou zijn dat ik als nog zwanger zou zijn dan moet ik na de bevalling maar weer gauw een spiraaltje erin anders is nummer drie onder weg (nee grapje hoor) groetjes Esjuh