hoi, ik heb 3 weken geleden een vroege miskraam gehad, het was nog zo pril dat mijn ongi meteen begonnen is. nu is 6 maart mijn NOD. en is het ronde 4 voor een tweede kindje. hoe lang duurde het bij jullie? mejon
Hai Mejon, Ik heb nadat ik was gestopt met de pil 2 cyclussen achter elkaar een vroege miskraam gehad (ja klink raar maar had echt positieve digitale testen!) en de 3e ronde WEER raak en nu is mn dochter alweer ruim 9 maanden :-D. groetjes!
Ik heb 3 miskramen gehad! De 1e keer was ik in ronde 4 zwanger, na m'n 1e mk ook in ronde 4 en daarna weer in ronde 4... Ik zit nu trouwens ook weer in ronde 4! (beetje saai he?! )
ik heb in ronde 6 een miskraam gehad en daarna was ik in ronde zes opnieuw zwanger en ben nu 25 weken
Ik heb 5x een miskraam gehad. Ik was 2x in de 1e ronde weer zwanger, 2x in de tweede ronde en 1x in de 6e ronde.
hoi hoi de eerste keer dat ik zwanger was duurde drie rondes kreeg toen een miskraam en de tweede keer was ik weer de derde ronde zwanger mijn zoontje is nu 8 maanden. groetjes jane
Ik werd zwanger in ronde 6 en 12. Beiden werden jammer genoeg miskramen. Sindsdien niet meer zwanger geworden, en nu ronde 31..... ale:
eerste keer was ik de 5de ronde zwanger en toen kereeg ik een miskraam bij 7 weken en na ronde 2 weer zwanger maar wel na de miskraam 2 maanden een stop gehad .
in december in 1ste ronde zwanger maar had in januari een miskraam bij 9 weken nu opnieuw proberen, net eerste menstruatie na miskraam gehad...
6e ronde na miskraam. Ben nu aan het afwachten wanneer ik op echo mag. Wel spannend want ik heb echt nergens last van. Dat was helaas de vorige keer ook zo en toen zat het fout. Morgen naar verloskundige.
Ik was bij ronde 14 zwanger en dat werd een miskraam en sindsdien weer bezig maar het lukt weer niet helaas.
Ik heb 3 miskramen. gehad. Na mijn 1e miskraam in ronde 4 zwanger, na 2de miskraam ook ronde 4 zwanger, nu na 3de miskraam is het mijn 4e ronde, dus wie weet.
ik word een beetje depri van al de miskramen. Heb zelf een miskraam gehad na de eerste ronde in jan, nu zit ik in mn nieuwe eerste ronde. heb het gevoel dat ik nu een vroege miskraam heb. Had vorige week dinsdag mijn eisprong, maar heb nu al sinds vrijdag bloedverlies, wat alleen maar steeds erger wordt....