Hallo verloskundigen. Ik heb een tijdje terug ook de vraag gesteld en ook antwoord gekregen en we dachten dat het toch een spierpijn zou zijn. Maar nu heb ik het nog steeds, de pijn zit in me beiden liezen en trekt helemaal naar de binnenkant van mijn benen. Als ik bijna niks gedaan heb en ik ga lopen dan gaat het wel aardig goed maar als ik aan het midden/eind van de dag kom dan doet het zo zeer dat ik bijna niet lopen kan. Dan lijkt het net of ik op het laats loop, begin dan ook aardig te waggelen omdat ik dan niet meer normaal kan lopen van de pijn. Ook heb ik last van pijn in me rug, alleen de linker kant net boven me bil. Als ik in bed lig dan gaat het omdraaien ook wel wat moeilijkere en pijnlijker. Ik lijk dan net een oud ...... Zou je miss kunnen zeggen wat het eventueel kan zijn. En wat ik er tegen kan doen om de pijn te verlichten. Alvast bedankt. Groetjes wolly
Hoi Wolly, ik denk dat je toch al last aan het krijgen bent van je bekken. Je hebt er typische klachten voan uitgelegd. Ik zou je eigenlijk willen adviseren om eens langs een osteopaat te gaan. Zij kunnen vaak heel goed te oorsprong van de pijnlijke plekken traceren en je helpen met behandelingen en oefeningen. Dan zal het hopelijk verminderen, vooral omdat je nog in het begin van je zwangerschap zit en je nog een eindje moet! Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte. Ik schrok er best wel even van van je antwoord, ik was er zelf namelijk al bang voor. En zeker dat ik nog een heel eind moet. Maar heel erg bedankt voor je antwoord, ik ga er zeker wat aan doen. Groetjes wolly