Ik lees heel vaak hier op het forum dat veel meiden wetn wanneer precies hun eisprong is en innesteldag. Dat kan je toch nooit helemaal zeker weten? Ik weet dat je met een ovulatietest de lhpiek meet en daarna je 2 vruchtbare dagen hebt, maar het kan ook wel weer later zijn dat je een eisprong hebt. Heel verwarrend allemaal.
Sommigen voelen hun eisprong heel duidelijk. Sommigen temperaturen. In beide gevallen weet je precies wanneer je eisprong is geweest. Ikzelf voel de innesteling ook goed en dat is tot nu toe alle keren 7 dagen na mijn eisprong geweest. Je kunt dus wel degelijk precies weten wanneer de innesteling is geweest.
Ik voel mijn eisprong duidelijk en sinds 2 maanden temp ik ook.Dan zie je goed dat het klopt wat ik voel. Deze maand het ik ook ovu testje gebruikt maar dat was eigenlijk overbodig.Aan de hand van de afscheiding en de toenemende ovulatiepijn kan ik best goed mijn vruchtbare dagen inschatten. Toen ik dacht dat het tijd werd voor een ovu testje was deze ook direct positief.
Ja ik voel mijn eisprong ook heel duidelijk, en die heb ik 1 januari gehad, 6 januari heb ik buikpijn gehad, dit heeft 3 dagen aangehouden... Was mijn vorige zwangerschap ook! Morgen is mijn NOD, dus we zullen zien of dit indd mijn innesteling was...
Spannend! Ik zelf ben nu ook aan het checken op welke dag mijn eisprong was want heb 12 jan een innesteling gehad Das vreemd want gebruik clomid en daarmee heb ik rond dag 9 en 11 een eisprong Omdat ze vakantie hadden kon ik ook geen fm krijgen,dus ik ben echt aan het gissen van hoe en wat...
eisprong voel ik wel. Ben ik in de loop der tijd wel achter gekomen. Maar een innesteling kunnen voelen? Is nieuw voor me. Hoe zou je dat moeten voelen dan?
Bij mij voelt het als knijpjes aan 1 kant van je bm daarna krijg je lichte krampjes Die moeten snel weer weg zijn,en je krijgt soms bruin verlies Ik dus wel
Ik heb bij beide zwangerschappen de innesteling gevoeld. Ik had ongeveer 1 dag menstruatie achtige krampjes en vooral zeurend gevoel in mn onderrug.
Bij mij voelt het als een soort branderig gevoel in mijn baarmoeder. Het voelt anders dan menstruatiekramp.