Hoi Meiden Ik schaam me eigelijk behoorlijk maar ik zal toch niet de enige zijn??? Het is zo, een aantal jaar geleden ben ik gestopt met de pil om voor ons eerste kindje te gaan (gelukkig is hij er) maar voor die tijd had ik hele rare en onregelmatige cyclussen, bleek soms ook gewoon mega eisprongbloedingen te hebben dat ik dacht dat het een menstruatie was maar niet dus! daardoor deed ik soms wel 2x in de maand zwangerschapstesten jaaa bijelkaar wel 4 omdat ik die KV gebruikte. Maar nu komt het, ik ben ook zo gestoord dat ik ze meestal ook wel dubbel gebruikte, al heeft het geen zin ik hoop gewoon dat het dan toch nog werkt en er stiekem toch een streepje komt ofzo ook heb ik al mijn testen van 3 jaar geleden nog bewaard blehh DIE LUCHT!!! haha Wel heb ik uit al die testen enorm veel ervaring op gedaan en weet wanneer die dus echt positief is, licht posi is of het dus een indrooglijntje is maar ben ik nou de enige die die rare testen wel eens dubbel gebruikt heb er nu iets van 70 stuks gebruikt Ik ben dit topic begonnen omdat ik nu weer last heb van die verslaving mijn zoontje is nu 3½ maand maar we zijn nu alweer begonnen voor een 2e kindje vandaar
hey, goeie morgen! ik ken dat ,die verslavende drang om te gaan testen...ik was ervan af maar die is nu ook terug begonnen,daar wij ook voor een 2de beebje gaan.... Deze morgen getest,en weet niet of er nu echt een tweede lijntje staat of dat ik het me verbeeld,op den duur denk ik dat ik me het verbeeld zit nu 10dpo groetjes
Hihi 70 testen, allemaal bewaard? Je mag wel een kastje ervoor aanschaffen Ik ben nu 7 maand bezig heb in totaal 4 zw testjes gedaan. Heb nu niks meer in huis al maanden niet, vind die teleurstelling echt zoooo klote!!!
@Hannelore, ooh ja dat is ook zo iets dan zit je zo te turen dat je soms gewoon een 2e streepje ziet, maar daar heb ik wat op gevonden het is zo als je die test voor je heb dan kijk je ook automatisch naar die C streep en daardoor staat die streep weer op je netvlies gebrand, dus ik plak voor het testen een plakkertje ofzo voor die C streep haha Heb je een foto van je test? ben nieuwschierig! @Theebeeb, ja erg he zoveel testen, gelukkig zijn die testen niet zo groot dus echt veel ruimte heb ik er nog niet voor nodig Ja dat gevoel ken ik inderdaad als die nega is pff soms durf je dan gewoon niet meer te testen, hoop dat die van jou snel posi zijn!
Ik weet sinds een paar dagen pas dat ik zwanger ben maar ook ik heb nu de verslaving te pakken. Niet om te kijken OF ik zwanger ben maar gewoon om te kijken of het toch echt nog steeds zo is. Vind het zooooo gaaf om die 2 strepen te zien verschijnen, durf niet te zeggen hoeveel ik er al heb gebruikt na de eerste hahaha
@lia ik heb na ik zwanger was van mijn dochter zeker 14testen gedaan,ze waren allemaal positief zu,maar toch moest ik elke dag testen,die 2de streep zien verschijnen vond ik toen zoooooooo mooi! shame on me... ik heb geen foto van de test,heb hem de vuilnisbak ingekieperd!want ik maak mezelf gek jij plakte er een stickertje voor,zover heb ik nog niet gedacht,maar ik haalde ze ook altijd uit elkaar nog steeds eigenlijk. soms zeg ik tegen mezelf:ale meid,waar ben je mee bezig sommigen vinden me mss gek,en wie weet hebben ze wel gelijk,hihi...
@Lia, en dat is nou zo gek van mij, toen ik dus echt zwanger was heb ik eigelijk niet eens zoveel meer testen gedaan haha, in totaal toen iets van 5 met een CB Zwanger erbij om te zien of mijn HCG gestegen was Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap @Hannelore, nee hoor je bent niet gek je bent niet de enige die ze uitelkaar haald
Oh wat een heerlijk topic dit haha Ik ben al 2 dagen aan het testen.. en m'n NOD moet nog komen .... Heb vanmorgen met mezelf afgesproken dat ik niet eerder dan zaterdag ga testen nu... en nu denk ik alweer, ach ik heb ze toch al in huis (ultra vroege) dus waarom niet Aan de andere kant heeft het gewoon geen zin voor de 17e maar goed... Iemand nog een tip om het testen tegen te gaan ?? Elke ochtend als ik wakker wordt denk ik, ach nu slaapt iedereen nog, nu kan het even rustig.... En die vroege tests zijn er niet voor niks
Hanuna: Handige tip trouwens om dat controle streepje af te plakken ! Dat is wel zo... op een gegeven moment zit je er zo lang naar te turen dat je het streepje nog wel op de tv zou zien
Haha ik heb dat met me huidige zwangerschap gehad, ik bleef 2x per dag testen, heb er 20 weggetest, en ook die dure erbij pff.. Als ik dat niet had gedaan had het me een hoop geld bespaard gebleven hahaha..
Ja die dure zijn helemaal zonde ! Ik heb nu 4 kv2v5 (waarvan 1 verbruikt) en 3 ultra vroege (ong 6 euro) waarvan 1 verbruikt. Vind het nog meevallen dan met mijn 16 euro er (waarschijnlijk) al doorheen op mijn NOD Maar als je de CB's mee gaat nemen, dan gaat het hard ja ..
Haha Mirjam ik heb geen tip om het tegen tegaan helaas Mmm Ultra vroege testen, zijn die ook van de KV? heb die nog niet eerder gezien Nou die CB zijn echt niet normaal meer hoe duur, maar heb er toen 1 gebruikt met Niet/Zwanger niet die met van hoelang, bedoel als ongeveer weet wanneer je NOD is dan heb je dat niet nodig, maar die ik toen gebruikt heb van CB was toen ik 5,5 weken was, (waar ik nog steeds best boos over kan worden) volgens de echo van 15 feb was ik net 4 weken terwijl ik toch echt al op 31 jan mijn eerste lichte 2e streepje had dus al die tijd heeft de VK gezegd dat ik met 38.3 dagen bevallen ben, maar ik betwijfel het? dat mijn zoontje zo klein geboren is heeft in iedergeval niet met de schapsduur te maken dat weet ik zeker
Oef wel fijn om te horen dat ik niet de enigste ben! Vandaag weer een test gedaan, de teststreep is inmiddels al donkerder dan de controlestreep hahaha. Ga van de week nog een cb halen om te kijken of mn hcg gestegen is
@lia, ooh dat klinkt goed! De Kv's zijn erg gevoelig, heeft inderdaad minder HCG nodig er zijn er bij die eerst de CB testen en dan zegd niet zwanger maar dat komt dan daar door Oja met jou termijn van vandaag had ik dus mijn eerste echo en toen was er alleen maar een leeg vruchtzakje te zien
Die ultra zijn van zwanger en kids. Heb ze online besteld. Die van kv schijnen ook gevoelig te zijn..ik ga morgen weer testen haha hanuna: ik snap het even niet.. Was de test dan niet goed of de echo ??
@Mirjam, jawel die test die ik deed was op 31 jan vorig jaar hij was licht posie maar wel duidelijk roze, ik liep in die tijd al bij een feriliteitsarts en mocht al best vroeg een echo laten maken, maar ze zeggen toch dat als je op je NOD test dat je dan al 4 weken zwanger bent? nou en die echo was ruim 2 weken later dus ik nam aan dat ik al 5,5 dagen zwanger was, maar volgens die gyn was ik net 4 weken ik denk dat ze gewoon niet goed hebben gekeken en dat ons zoontje gewoon erg verstopt zat ofzo
Hanuna: Aha, ik snap het. Dus hij zou dan gewoon met 40 weken geboren zijn in plaats van 38,3. En nog mensen getest ?? Ik vanmorgen weer, het is echt verslavend... Als je eenmaal bent begonnen, is het moeilijk weer te stoppen. Want stel je voor dat het vandaag ineens raak is haha
Ik heb ze al besteld....ik heb het nog nooit gehad dat ik moest testen van mezelf. Maar nu ik aan medicatie zit wil ik het echt zeker weten voordat ik een volgende ronde inga. Nu wil ik op NOD gaan testen omdat mn man dan voor een week naar het buitenland gaat....als ik het zolang volhoud...
Goedemorgen, Heel erg herkenbaar dat testen en dat het liefst van alle merken 1 hahahaah ik ben 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken zonder resultaat achteraf bleek de zaadjes van manlief voor 98 procent dood te zijn uiteindelijk kijkoperatie gehad vooraf onze traject maar na mijn operatie ben ik gelijk spontaan zwanger geraakt! Nu inmiddels sinds ongeveer 3 maanden bezig voor een 2de en ja hoor alle geld naar de testen hahahaha