hohoii Ik ben in december gestopt met de pil en in februari had ik een cyclus van 35 dagen en in maart (nu aan de gang) een cyclus an 34 dagen Nu ben ik dus maandag ongesteld? geworden maar ik heb alleen maar elke keer een bruinig streepje als afscheiding en heel weinig. Is dit wel gewoon ongesteld zijn of iets anders, zoja wat? Hopelijk kunnen jullie me helpen.
hmm, bij andere forums lees je dat het ook een innesteling kan zijn. Ik zou zeggen doe een testje Ik weet alleen niet goed vanaf wanneer je dan kunt testen.
Je kunt testen vanaf de dag dat je ongesteld hed moeten worden. Het kan in jouw geval ook ontpillen zijn overigens. Veel succes met testen!
volgens mij kun je testen als het over is, maar dan ben je al wel lang een beetje ongi. Geloof dat het bij een innstelingsbloeding korter is normaal gesproken. Ik had deze keer een erg lange cyclus en uiteindelijk ook beetje vaag ongi geweest, zonder de normale kwaaltjes die ik anders wel heb. Echter geen positieve test, dus hoop voor jou dat die wel positief is.
vorige maand was ik wel gewoon ongesteld kan het dus zo zijn dat dit ontpillen is? Voor mijn gevoel is dat beetje raar omdat ik tot nu toe gewoon wel ongesteld ben geweest en dit voor de eerste keer is dat ik zo een afscheiding heb ipv ongesteld zijn Ik heb wel de eerste dag een paar druppeltjes bloed gehad bij het afvegen
vorige maand was ik wel gewoon ongesteld kan het dus zo zijn dat dit ontpillen is? Voor mijn gevoel is dat beetje raar omdat ik tot nu toe gewoon wel ongesteld ben geweest en dit voor de eerste keer is dat ik zo een afscheiding heb ipv ongesteld zijn Ik heb wel de eerste dag een paar druppeltjes bloed gehad bij het afvegen