eisprong later door ziek zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gewoon Sanne, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Hoi,
    sinds vorige week donderdag ben ik ziek: precies rond mijn eisprong. Goed balen, zeker omdat het al de 3e maand achter elkaar is :(
    Ik was deze maand voor het eerst vanaf het begin van mijn cyclus gaan tempen, maar dit kaartje is niets meer waard ben ik bang, want ik heb 4 dagen koorts gehad.
    Nu had ik de afgelopen maanden meestal wel last van allerlei kwaaltjes rond mijn ei. Dit heb ik nu nog niet gehad. Zou het kunnen dat doordat ik ziek ben mijn lichaam mijn eisprong wat daagjes uitgesteld heeft en mijn eisprong nog kan komen?
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

2. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Hoi Sanne,

Ik weet niet of het komt, omdat je ziek bent. Maar het kan wel zijn dat je een paar maanden nadat je gestopt bent met de pil opeens je eisprong later is. Dat was bij mij namelijk ook zo. Ik had altijd een stabiele syclus. Maar nu was ik opeens al 3 weken over tijd. Ik had een paar keer getest en er kwam steeds niks uit. Dus ik dacht dat ik pech had en dat ik ook gewoon een beetje door de war was. Toen bleek dat mijn eisrpong opeens twee weken later was geweest. Was ik toch zwanger.
    Het tellen vanaf het moment dat je de eerste dag van je laatste menstruatie had ging bij ons niet op.

Succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina