Ik weet ook niet hoe het kan. Ben misselijk, moe, ... Ik denk dat mijn lichaam een spelletje aan het spelen is...
hoi isabel je vertelde dat je waarschijnlijk een blaasontsteking hebt dan kan het misschien ook daardoor komen dat je nog niet ongi bent ik bleek 3 weken geleden een vaginale ontsteking te hebben en ik was 5 dagen overtijd voor dat het doorzette en heb 5 dagen lang heel weinig verloren dus misschien dat het daardoor komt groetjes
volgens de huisarts en gynacoloog maakte dat niet uit dat zou geen invloed hebben op een menstruatie of negatieg/ positief testen dus ik heb geen idee liefs isa
oke nou bij mij had dat dus wel invloed want was voor de eerste keer in 20 maanden dat ik overtijd was maar kunnen ze geen echo bij je maken dan om te kijken of je nou zwanger bent of niet?
Helaas is mijn menstruatie vandaag begonnen, geheel tegen alle verwachtingen in. Echt balen. Eefje, ik zie aan jouw banner dat het bij jou ook niet raak was ? Sterkte meid ! We gaan er samen voor in deze nieuwe ronde, en dan zijn we samen zwanger, afgesproken ? Isabel, jouw testresultaten zijn enorm verwarrend. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ! Groetjes, Nikki F
@ NikkiF Jammer dat je niet zwanger bent.. Maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen Gezellig hier alles up to date houden Mocht er voor mij ook een volgende ronde nodig zijn.. zelfde plek klessebesse?
@ lisje ik ben vanmidag in ziekenhuis geweest als het maandag niet doorgezet is moet ik opbellen voor afspraak en danword bloedgeprikt over het algemeen kunnen ze toch pas een inwendige echo maken met 5 a 5,5 week @nikkif Gezellig hier alles up to date houden Mocht er voor mij ook een volgende ronde nodig zijn.. zelfde plek klessebesse?
goedemorgen dames ik heb nog steeds geen ongesteldheid heb nog steeds ochtend misselijkheid en mijn temp blijft 37,3 mijn borsten zijn aan het groeien ze zijn wat harder heb best wel last van bultjes pfffff wachten wachten wachten liefs isa
Goedemorgen! Isabel, je verdient wel de geduldheids-award haha. Jemig. Zolang je maar niet ong wordt, spannend hoor. Dank je Nikki, ik vind ook gewoon best k*t, en het erge is dat ik mega last heb dit keer. Dat heb ik bijna nooit, hele nare krampen. pfff. Uiteraard kletsen we door, indien nodig voor jullie @Juffie, houd je ons op de hoogte? ben heel benieuwd! fijne dag allemaal (de zon schijnt ) x eefje
tja daar zit wat in ja hahhahaha ik met wel zeggen heb nog nooit zo sterk het gevoel gehad dat ik zwanger zou zijn en vooral aangezien het nu al 7 dagen overtijd is ik hoop er maar het beste van eefje vind het wel rot voor je dat je weer ongi bent maarja mss sluit ik mij spoedig daar bij aan liefs isa
Hai meiden, Heel vreemd vandaag moet het ff met jullie delen. Ik had vandaag ineens een beetje oud bloed maar het was ook maar een heel klein beetje. Ik voel me nu niet misselijk ofzo dus het is niet de duivel zoals jullie dat zo mooi noemen Daar zou het ook nog te vroeg voor zijn.. Hebben meerdere zo'n korte (oude) bloeding gehad? En kan je dan evengoed zwanger zijn of niet? Juffie
van mijn weten uit kan het beide kanten uit gaan persoonlijk heb ik meestal 3 dagen van te voren al lichte sporen van aankomende ongi maar het kan ook zijn dat rest bloed eruit moet zelf zie ik nu na 8 dagen nog steeds geen duivel de misselijkheid is er nog en kan bijna niet o mijn buik liggen is heel gevoelig net als de borsten mijn temp is 37,2 vanmorgen dus ook niks geks mee raar he pfffff wat duurd wachten lang liefs isa
maar lieve meiden we moeten er het positieve uit blijven halen anders maken we ons gek al word je dat wel na 8 dagen overtijd