Nou we zijn weer benieuwd wat deze nieuwe maand ons brengen kan.. Zijn er al stellen die vermoeden dat het dit keer is gelukt? Groetjes Nikky
hey juffie2008, ik denk echt dat het bij ons is gelukt ik heb nog maar een klein beetje oud bloed wat ik verlies,misselijk,opgezette buik,, dus wie weet ik hoop het zooo ik ga proberen om morgen (valentijnsdag)te testen,als die positief is,,heb ik al een mooi cadeautje voor me mannetje,,dus dat scheelt hihihi iedereen heeeel veel succes liefs lafje
Hoi lafje, Ik hoop het voor jullie dat er een kleintje op komst is.. Bij ons nog spannend spannend, maar vandaag is het valentijn dus klussen moet goed komen
he juffie2008, ik had vanmorgen een negatieve test ik hoop dat dat komt,omdat ik te vroeg heb getest.. maar ik gooi er woensdag ofzo nog maar een testje tegen aan ..nog een heeeele fijne valentijn,,en klusse hahah
vervelend lafje, nou houdt ons op de hoogte Ik denk niet dat het deze maand gaat lukken maar goed we zullen zien.. geen haast bij ons..
Hai lafje Bij ons gaat het deze maand niet lukken.. niet op de juiste dag geklust denk ik.. Houd je op de hoogte!
wat dan? over 2dagen is pas je eisprong toch,, dus you never now mischien is het wel raak deze maand ik zal in ieder geval voor je duimen
@lafje, toch de gok gewaagd om te testen? ik hoop echt dat je na het weekend toch een posi test in handen hebt hoor, @juffie2008 ik begin hem ook aardig te knijpen hoor, lichamelijk zeg ik van wel, maar mijn hoofd probeert helder te blijven en het niet 'te graag' willen. maar zo'n hangerig gevoel in mijn lijf en zere borsten,mmmm, misschien wil ik toch te graag. we gaan er voor
Weet je wat het hem een beetje is... Ik heb nu mn cyclus op 29 dagen gezet omdat het vorige keer zo uitkwam. Maar altijd is mn cyclus 28 dagen, dus misschien was gister mn meest vruchtbare dag snapje? Ik ben pas 3 maanden geleden met de pil gestopt en dit is ronde 2... ik had altijd een cyclus 28 dagen maja de pil is pas net gestopt dus misschien dan weer 29 dagen.. We zullen het zien.. ik houd mn nod dag gewoon in de gaten.. En manlief wil de ene keer wel al klussen voor en de andere keer zegt ie ohnee geen babys hoor! Ook erg verwarrend:S
@jip 80 Ik herken het, het gevoel van willen.. en idd dan ga je soms hele kleine dingetjes voelen en dan voel je je meteen onzeker. Wel of niet? maargoed gelukkig vertelt onze cyclus altijd het antwoord en anders de testen wel!
@ lafje hoe gaat het met je? heb je nog een test gewaagd? zit zelf nog steeds in die vreselijke spanning, maar hou de moed er nog even in..
hoi hoi ik ben dinsdag geopereerd de operatie of dat is goed gegaan geen idee niemand heeft mij iets gezegt ben savonds ontslagen uit het ziekenhuis zonder dat er een arts bij is geweest ik heb heeeeeel veel pijn ik weet niet of het erbij hoort ik kan niet zitten ik niet op de zij liggen hoesten doet pijn mijn buik doet pijn temp schommelt tussen 37,5 en 38,0 de hele dag door ik zweet heel veel soms zoerg dat mijn broek gewoon nat is ik heb geen idee en durf niet te bellen bang dat ik een zeur ben
@jip80 Heb je nog geen voorgevoel? Bedoel geen eerste tekenen of juiste gevoel dat er morgen wel een probleempje is... Houdt ons op de hoogte he?!
@ Isabel Vervelend he dat de dokters dan niet even komen vertellen hoe het gegaan is. Wanneer mag je voor controle komen? Je kunt toch altijd de poli even bellen om te vragen of dit wel normaal is? Wij hebben deze maand enthousiast geklust zoals het hier genoemd word. Ben erg benieuwd! Maar ik ga mezelf niet teveel gek maken (hoop ik) Ik heb in een tweede hands winkeltje een heel gaag babymutsje gekocht waarom weet ik niet..als het te lang duurt doe ik hem op een pop zn hoofd! Lol
ja idd erg vervelend de assistent gaat overleggen met de gynacoloog ze zijn mijn dossier kwijt heeeeel raar allemaal en mijn controle is pas 3 maart ik krijg vandaag telefoon terug dus ff afwachten liefs isa
Ken het niet Isabel, maar ik vind het wel vervelend voor je! Succes vandaag met de telefoontjes enz. Ik hoop dat ze je wat meer kunnen vertellen!