Ik ben even het internet wezen afspeuren. Het kan natuurlijk oud bloed zijn. Dat word veroorzaak door de hormonen. dag 1 tot 7 menstruatie dat word 'geleid'door een bepaald soort hormoon. Nu in de tweede fase de vruchtbare fase word het geleid door een ander soort hormoon. Deze hormoonswisseling kan het veroorzaken dat je eventueel bloed. Dit kan vers bloed zijn maar ook oud bloed. Het oude bloed komt doordat je baarmoedermond open gaat staat voor een vruchtbare periode. Het nieuwe bloed kan komen door een stoot van hormonen die verwisselen. Dat kan een kleine bloeding veroorzaken en is niet gevaarlijk ofzo. Zelf ook weer veel geleerd! -xxx-
Ik ben nieuw hier, maar hen al een aantal dagen dit forum gevolgd. ik ben 26 jan gestopt met de pil en heb sinds 2 weken gevoelige tepels. Had de 18de wat licht roze en bruine afscheiding bij afvegen, verder niets. Als mijn cyclus normaal op gang zou komen zou ik vandaag mijn NOD hebben. Zaterdag getest, maar was nega, maar misschien ook erg vroeg. Hoelang zouden jullie wachten om nog een keer te testen. En hoe is jullie ervaring na het stoppen van de pil. Voor iedereen die inmiddels zwanger is, van harte!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan. Hopelijk mogen vele volgen. Liefs Sun,
Hi Britt, Ik ben Januari gestopt met de pil, en werd de 26te dag ongi, dus dat is heel netjes. voordat ik het moest worden had ik pijn aan mijn borsten en hele erge rugpijn, en pijn aan mijn buik.Maar nu zitten we in de tweede ronde en heb sinds gisteren trekkende pijn aan de linkerkant net boven mijn lies, dus vanavond gaan we nog even klussen en wie weet raken ze met elkaar verbonden. Maar het is gewoon steeds weer spannend. En misschien is het zo bij jou dat je cyclus nog niet gelijk op orde is, maar dat komt allemaal wel goed! Je lichaam moet ook weer wennen. Knuffel Sun
ik voel de helemaal nog niets raars:S maar we hebben wel op de juiste dagen geklust.. Duimen, duimen duimen!
Ik hoop het voor je isa, maar probeer er niet teveel van uit te gaan, dit is puur dat je niet een terleurstelling gaat krijgen. Ik weet het is moeilijk maar ik probeer er nu ook een beetje minder mee bezig te zijn, al valt het niet mee. We gaan duimen meid! Jij kan al vrij snel testen, ik moet nog even wachten. succes! knuffel Sun
hai nog steeds geen symptomen van iets.. ach het zal nog wel niet raak zijn dan.. Ik houd jullie op de hoogte! Verwacht de duivel zondag. Groetjes Nikky