innesteldag , roze veeg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door isabel82, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoi hoi lieve mensen

ik heb nog steeds een rommelig gevoel ik kan ook niet alle houdingen hebben f te veel doen in mijn onderbuik heb ik dsn krampjes
    ik heb zaterdag ook nog roze afscheiding gehad maar vandaag niet meer
    wat zou dit kunnen zijn?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Spannend hoor hihi!

Als ik ook van de berekening uitga dan heb ik dinsdag een innesteling. Benieuwd of ik dan ook zo'n roze prutje heb! Heb dat in ieder geval nooit eerder gehad als het zo is. Tijd gaat zo langzaaaaaam...nog meer dan 2 handjes vol wachten!

3. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    maar mensen, voor wie zwanger zijn
    hebben jullie ook met de innesteling roze afscheiding gehad

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    ik had vanmiddag ook licht roze afscheiding. Als het goed is was vandaag inderdaad ook mijn innesteldag (ik weet wanneer mijn ovulatie was door de ovu-tests) Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik dit niet ... ik hoop zodat dit erop wijst dat het raak is !

Ik moet ook nog lang wachten met testen, maar dit geeft wel hoop ... ik hoop geen valse ...

Succes meid !

xxx
    Nikki F

5. tibisai

tibisai Actief lid

Haaai meiden,

ik kom me aanschuiven bij jullie topic!

Ik mag vanaf morgen testen..Alleen net tot me verbasing had ik roze slijmerige gedoe toen ik ging afvegen!

IK weet dat ik nu maar 1 ding kan hopen en dat is dat ik over 2 dgn niet ongesteld word!

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    nou dan hoop ik ook vor jullie dat het raak gaat zijn
    ik moet nog 5 dagen wachten
    ik had gisteren van sensitest zo`n gevoelige uitgeprobeerd die 6 dagen eerder kan maar ik weet niet of die echt zo betrouwbaar zijn ?

groetjes

7. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hier nog 1,had gisteren bij het plassen een roze veeg. Ben benieuwd :D

8. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik hoop het ook voor je als ik zo op internet rond neus dan blijkt het dat een innesteling gepaard ermee gaat
    maar is het niet zo als het evengoed niet lukt dat het dan nog fout gaat , wil het altijd zeggen als je dit meemaakt dat het ook een volledige innesteling is

groetjes

9. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    niemand?
    poh wat is wachten vervelend :)

10. gimena

gimena Niet meer actief

op mijn innesteldag had ik oud bloed verloren..dus nog even afwachten!

11. happymama

happymama Niet meer actief

heb t zo es allemaal gelezen !
    hoop voor je dat je een posi test hebt over een paar dagen
    succes ,
    gr lisa

12. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    pfff als ik nu een extra sensi test doe die zou vanaf 6 dagen eerder kunnen , is dat dan betrouwbaar

13. gimena

gimena Niet meer actief

volgends mijn niet!..

14. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    oke dan maar wachten

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Maar ehm, jullie hebben het over een innesteldag he...alleen lees ik op elke site wat anders over het aantal dagen. De een zegt dat de innesteling na 3 dagen plaatsvindt, de ander na 5 dagen en soms lees je ook tussen de 5 en 10 dagen. Dus dan kan je nog niet weten wanneer je m hebt...die innesteling...

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ik had afgelopen 14 januari mijn "innesteldag", ook ik had er wat roze bij zitten, de dag erna ook wat zgn. oud bloed maar twee dagen later alsnog ongesteld geworden, ik verheugde me er ook zo op als jou isabel.. Probeer het zo nuchter mogelijk te bekijken, voor je teleurgesteld word (ik las namelijk ook alles wat met een roze veeg te maken had omdat het voor mij ook de eerste keer was!) Maar ik hoop voor jou dat het raak is! Hou je ons op de hoogte? Het blijft hoe dan ook spannend..

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    maar had jij je innesteldag dan 4 dagen voor je nod? Lijkt meer op gewoon een beginnende ongi.

18. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Op dag 7 na mijn eisprong, 1 keer wat roze slijm. Voor mijn gevoel wat te laat voor de innesteling, maarook mijn temp is twee dagen helemaal ingestort. Het was sowieso een puinhoop met mijn tem met al die feestdagen. Ik had de moed al opgegeven, maar zoals je ziet is het toch goed gekomen. :)

19. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Uhm nee... mijn ongesteldheid is onverwacht vroeg begonnen....zie ook mijn cycli..

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Echt spannend he meiden. Het zijn allemaal tekenen die zo veel kunnen betekenen maar net zo goed loos alarm kunnen zijn. Ik hoop dat onze roze veeg er niet voor niets was ... Ik kan pas over 8 dagen testen ... frustrerend is dat ...

Ik had de roze veeg 4 dagen na mijn vermoedelijke ovulatie.

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina