hoi hoi lieve mensen ik heb nog steeds een rommelig gevoel ik kan ook niet alle houdingen hebben f te veel doen in mijn onderbuik heb ik dsn krampjes ik heb zaterdag ook nog roze afscheiding gehad maar vandaag niet meer wat zou dit kunnen zijn?
Spannend hoor hihi! Als ik ook van de berekening uitga dan heb ik dinsdag een innesteling. Benieuwd of ik dan ook zo'n roze prutje heb! Heb dat in ieder geval nooit eerder gehad als het zo is. Tijd gaat zo langzaaaaaam...nog meer dan 2 handjes vol wachten!
ik had vanmiddag ook licht roze afscheiding. Als het goed is was vandaag inderdaad ook mijn innesteldag (ik weet wanneer mijn ovulatie was door de ovu-tests) Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik dit niet ... ik hoop zodat dit erop wijst dat het raak is ! Ik moet ook nog lang wachten met testen, maar dit geeft wel hoop ... ik hoop geen valse ... Succes meid ! xxx Nikki F
Haaai meiden, ik kom me aanschuiven bij jullie topic! Ik mag vanaf morgen testen..Alleen net tot me verbasing had ik roze slijmerige gedoe toen ik ging afvegen! IK weet dat ik nu maar 1 ding kan hopen en dat is dat ik over 2 dgn niet ongesteld word!
nou dan hoop ik ook vor jullie dat het raak gaat zijn ik moet nog 5 dagen wachten ik had gisteren van sensitest zo`n gevoelige uitgeprobeerd die 6 dagen eerder kan maar ik weet niet of die echt zo betrouwbaar zijn ? groetjes
ik hoop het ook voor je als ik zo op internet rond neus dan blijkt het dat een innesteling gepaard ermee gaat maar is het niet zo als het evengoed niet lukt dat het dan nog fout gaat , wil het altijd zeggen als je dit meemaakt dat het ook een volledige innesteling is groetjes
heb t zo es allemaal gelezen ! hoop voor je dat je een posi test hebt over een paar dagen succes , gr lisa
Maar ehm, jullie hebben het over een innesteldag he...alleen lees ik op elke site wat anders over het aantal dagen. De een zegt dat de innesteling na 3 dagen plaatsvindt, de ander na 5 dagen en soms lees je ook tussen de 5 en 10 dagen. Dus dan kan je nog niet weten wanneer je m hebt...die innesteling...
Ik had afgelopen 14 januari mijn "innesteldag", ook ik had er wat roze bij zitten, de dag erna ook wat zgn. oud bloed maar twee dagen later alsnog ongesteld geworden, ik verheugde me er ook zo op als jou isabel.. Probeer het zo nuchter mogelijk te bekijken, voor je teleurgesteld word (ik las namelijk ook alles wat met een roze veeg te maken had omdat het voor mij ook de eerste keer was!) Maar ik hoop voor jou dat het raak is! Hou je ons op de hoogte? Het blijft hoe dan ook spannend..
Op dag 7 na mijn eisprong, 1 keer wat roze slijm. Voor mijn gevoel wat te laat voor de innesteling, maarook mijn temp is twee dagen helemaal ingestort. Het was sowieso een puinhoop met mijn tem met al die feestdagen. Ik had de moed al opgegeven, maar zoals je ziet is het toch goed gekomen.
Echt spannend he meiden. Het zijn allemaal tekenen die zo veel kunnen betekenen maar net zo goed loos alarm kunnen zijn. Ik hoop dat onze roze veeg er niet voor niets was ... Ik kan pas over 8 dagen testen ... frustrerend is dat ... Ik had de roze veeg 4 dagen na mijn vermoedelijke ovulatie. Groetjes, Nikki F