goede morgen meiden ik heb die innesteling gevoeld met echt krampen dat dat bij mij precies 5 dagen erna was tja zal dan wel mss toeval zijn heb 3 dagen roze vegen gehad en ik kan zo beroerd als dat ik vanmorgen ben ben ik in lange tijd niet meer geweest pfffff spugen , noem maar op kramp gisteravond 1 x en vanmorgen denk ik al 3 x word er niet goed van liefs isabel
ik heb net een ovu test gedaan aangezien ik geregeld lees dat dat wel eens zou helpen en die was positief de zwangerschapstest van sensitest negatief maarja ben wel paar daagjes te vroeg met zw testen maar waarom geeft de ovu positief aan dan liefs isa
Ik heb dit ook gehad en was ook zwanger.. Testte 2 dagen voor mijn nod positief. Helaas is dit een vmk geworden. Ik voelde me heel anders die maand, voor mij was de test ook een bevestiging. Ik voelde gewoon dat ik zwanger was...
een ovu.test is vaak positief als je zwanger bent omdat het hormoon van een ovulatie erg lijkt op die van een zwangerschap.. Het ziet er denk ik goed uit voor je.. Ik duim voor je iig
Ik denk ook dat je zwanger bent isabela82. Ik moet volgende week ongi worden,ben benieuwd. Heb al sinds mn ei gevoelige (.)(.) en had de 18 volgens mij mn innestelling (klopte ook wat ik had uitgerekend) Ben benieuwd wie er zwanger worden deze maand
Hallo allen, ik ben Fanny! Ik heb deze maand ook voor het eerst een klein beetje rood gehad bij het afvegen... Het was meer een soort rood draadje leek het, maar dan van bloed uiteraard, maar heel subtiel, daarna nog een veegje roze dezelfe toiletgang en daarna niks meer. Ik weet niet meer precies wanneer het was, maar zo rond mijn eisprong. Was iig de eerste keer dat ik dit had, en ik dacht meteen JAH INNESTELING! Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Wie herkent mijn beschrijving? Nog heel even afwachten, mijn NOD is morgen al! Groetjes Fanny!
ja zoiets dacht ik ook al maar ik moetnog 4 daagjes wachten dan zou ik officieel mogen testen maar krijg steeds meer positief gevol erover en al helemaal na deze ovutest laten we er maar het beste van hopen en duimen voor elkaar dan komt alles goed hopelijk en ooit ik heb nog steeds een goede temp nog steeds tussen 37`1 e 37,3 dus allemaal positief liefs isa
Hee Isabel! Ik lees net even je verhaal, het lijkt inderdaad allemaal de goede kant op te wijzen voor je... Voel je je nog steeds zo beroerd? Groetjes Fanny!
nou nu op het moment minder maar de misselijkheid heeft vandaag tot ongeveer 11 uur aangehouden en daarna werd het meer een rommelig gevoel in de buik liefs isabel
Getver wat naar! Een positieve ovulatietest kan idd ook wijzen op een zwangerschap... Ik durf momenteel geen een test te doen, ben bang bij een negatieve test van mijn "zelf gecreeërde roze wolk" af te worden gemept... Wanneer denk jij te gaan testen Isabel? Mits je natuurlijk je krijgt... Maar daar gaan we nu nog maar even niet van uit Groetjes Fanny!
Ik hoop ook voor je dat het raak is ! Spannend zeg ! Je brengt me wel op ideeen, met die ovu-test ... ik heb er hier nog 12 liggen ... Misschien over een paar dagen ook maar eens doen dan. Succes, het klinkt in elk geval wel als een zwangerschap wat ik allemaal zo lees ! Groetjes, Nikki F
@ Jada, ik ben heel benieuwd, het kan best met de ovulatie te maken hebben, al had ik die ruim 4 dagen ervoor (ik had een ovu-test gedaan, daarom weet ik dat) Ik ben heel benieuwd ... moet nog een week wachten met testen. Echt heel vervelend ... Groetjes, Nikki F
hoi hoi tja ik weet niet er word gezegt dat er pas getest kon worden op nod ik heb wel eerder getest maar die was negatief en durf nu ook niet meer te testen normaal kan ik er ook de klok op zetten dat ik 3 dgn voor nod al roze vegen ga krijgen maar heb vanmorgen weer getempt en die bleef op 37,3 dus dat zou wel goed moeten zitten of heb ik het nu mis dus maar hopen dat ik vandaag geen vegen krijg liefs isa
Hoi Isabel Ik hoop het ook voor je! Het blijft toch spannend! Is het trouwens altijd zo dat als je vlak voor of op je nod een relatief hoge teperatuur hebt, het op een zwangerschap kan wijzen. Of dat je altijd een lagere temperatuur hebt als je menstruatie moet komen? Ik had gister namelijk ook 37.5, maar temperatuur eigenlijk niet regelmatig, dus ik weet ook niet wat zeg maar "normaal" is. Groetjes Fanny!
ik heb geen idee hoe dat precies met temperaturen zit, weet iemand dat toevallig ? ben ook wel benieuwd
Hi Isabel, ik lees je verhaal en heb er een goed gevoel over. Daar heb je niet zo veel aan maar ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk. Jullie vraag betreft tempen kan ik niet beantwoorden.... sorry, ik temp ook niet. Ik heb dit keer ook een roze-wolk gevoel, soort misselijkheid, en de laatste dagen veel witte afscheiding (geen roze) heb ik normaal nooit... ow, geduld is een schone zaak zeggen ze toch?
ben net bij de huisarts geweest die zij aangezien de temp blijft aanhouden en ik al van mijn maximum cyclus uitga is de kans groot hij had mijn baarmoeder gevoeld en die was opgezet, ik moet 2 dagen wachten en dan mag ik met plasje langskomen mijn bloeddruk was goed en hartslag verder zag hij van bloedprikken uit dat ik ijzer tekort had wat ook kon duiden op zwanger liefs isa