innesteldag , roze veeg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door isabel82, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

nou isabel
    ben benieuwd hoor nog ff 2 dagen w8 dan he
    succes

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hoi hoi,

Das goed nieuws! Hoop echt dat je zwanger bent. Mijn temp is ook nog steeds 37,2.
    Wat duren de dagen dan lang he?

3. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    oi hoi
    ja de dagen duren lang zo als je moet wachten

@sandra, hoop het ook voor je meid nu nog maar hopen dat de temp zo blijft normaal gaat ie kort voor de nod omlaag bij de een is dat 4 dagen ervoor bij de andere op de dag zelf

liefs isa

4. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb er een nieuw kwaaltje bij
    bloedend tandvlees
    wazig he
    hoort dat er ook bij

groetjes isa

5. happymama

happymama Niet meer actief

nou dat bloedend tandvlees heb ik nu al bijna 2 weken
    weet ook niet wat da is .
    weet iemand dit ?

6. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Jeetje Isabel, wat ontzettend spannend voor je!
    Maar dat wat de dokter zei klinkt behoorlijk hoopgevend !
    Spannend hoor. Wat ik zoal lees, is ook bloedend tandvlees een veel voorkomend verschijnsel...

Hier nog steeds geen ongesteldheid. Tot gister heb ik het idee gehad zeker te zijn van een zwangerschap, ook vanwege de verschijnselen enzo. Maar nu (ondanks het feit dat mijn duiveltjes niet doorkomen) heb ik toch het gevoel dat het niet zo is, maar ws komt dat gewoon uit pure angst om ongesteld te worden.

Ik heb ook steeds "vruchtbaar slijm" dus dik en rekbaar (geen wit ofzo)
    Maar goed.
    wachten...
    wachten...
    wachten...

Groetjes Fanny!

7. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    @fanny

ja echt spannend allemaal
    heb je al zelf een test gedaan

liefs isa

8. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Nee, ik heb nog niet getest...
    Voorgaande maanden (ben nu sinds oktober gestopt) testte ik elke keer al een dag ofzo voor mijn nod, maar nu wil ik echt wachten. Los van het feit dat het gewoon geldverspilling is wil ik ook de teleurstelling van te vroeg testen voorkomen...

Mijn vriend zei: Als je niet ongesteld wordt, dan testen we gezellig samen donderdag... de lieverd,
    maar ook dat vind ik denk ik wat vroeg. Ik wacht gewoon zo lang mogelijk en dan tot ik niet meer kan ofzo, iedere dag extra is toch iets meer HCG en dus meer duidelijkheid, toch?!

Groetjes Fanny!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat tempen moet je sowieso een hele maand gedaan hebben om te kijken hoe het zit. Ook kan het maandelijks verschillen. Mijn basale temp licht deze maand bijv. ineens hoger dan afgelopen 2 mnd. Ook zegt het niks als je een aantal dagen voor je nod een hoge temp hebt. De temp zakt pas 1 dag voor nod, een dag erna of soms zelfs een paar dagen later.

10. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    mijn huisarts zei dat als mijn temp overmorgen nog zo is en ik dan nog niet ongi ben ik met urine moest komen , en dat het tempen voor iedere vrouw anders is

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    tsja, elke arts zegt weer iets anders en op elke site staat weer iets anders. Het beste wat je dan kan doen is uitzoeken hoe het bij jou zit door het bij te houden:)

12. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    klopt :)

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Spannend joh!

Bloedend tandvlees schijnt ook bij een zwangerschap voor te komen. Hopelijk voor jullie klopt dat ook.

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik had tijdens de zwangerschap van Thijs heel veel last van bloedend tandvlees. Moest zelfs speciale tandpasta hebben waardoor het wat minder werd. Het is zeker een zwangerschapskwaal. Na de bevalling was het meteen weer over.

Nog even afwachten !

Groetjes,
    Nikki F

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    wachten duurd zo lang
    bij mij ook nog niks te zien of de duivel komt normaal heb ik dat 3 dgn ervoor al mijn temp is nog steeds mooi

liefs isa

16. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Gisteren en vandaag heb ik bloedverlies gehad. Minimaal en bruin van kleur. Volgens de calculator zou gister ook de innesteldag zijn. Ik zit nu 7 dgn voor NOD, kortom, vol verwachting klopt mijn hart.....

Succes allemaal met wachten!

17. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    goede middag allemaal

ik heb nog steeds geen kenmerken van ongi
    alles blijft mooi
    kwaaltjes blijven, temp blijft mooi
    wat willen we nog meer

hoe is het bij jullie inmiddels

liefs isa

18. Eefje75

Eefje75 Lid

25 aug 2008
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Hi Isabel,

Goed om te horen! wacht je nog 2 dagen met testen?
    Ik wil me er ook keurig aanhouden.... heb nog 3 dagen zoals je ziet. Ik ben echt misselijk. Dat schijnt ook al wel te kunnen in dit vroege stadium, maar ik ben bang dat het een soort psychisch iets is, dat ik symptonen wil voelen. Hoewel, ik ben echt misselijk, vooral na eten..... Sterkte voor jou!

19. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    daar ben ik ook heel erg bang voor maarja temperatuur zegt ook veel en als je regelmatig test dan weet je wanneer je ongeveer je zelf voor de gek zou houden of niet ik heb al 12 dagen een aanhoudende temp van 37,3 met uitschietingen iets omhoog, en mijn huisarts zij normaal gesproken bouwt het zich af toen heb ik terug gekeken en idd voorheen was ik maar 7 a 8 dagen met zo`n temp, en nu al 12 , ik durf ook niet te testen ik wacht ben al een keer met positest geweest en toen week later vmk dus ik wil niet te vroeg juichen

liefs isa

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik ben ook misselijk, en snel moe, en (.)(.) worden gevoeliger ... ik ben heel erg benieuwd of het echt raa is of inderdaad "psychisch" omdat je iets wil voelen ... ik hoop het niet !

Deel Deze Pagina