Hoi hoi, Das goed nieuws! Hoop echt dat je zwanger bent. Mijn temp is ook nog steeds 37,2. Wat duren de dagen dan lang he?
oi hoi ja de dagen duren lang zo als je moet wachten @sandra, hoop het ook voor je meid nu nog maar hopen dat de temp zo blijft normaal gaat ie kort voor de nod omlaag bij de een is dat 4 dagen ervoor bij de andere op de dag zelf liefs isa
Jeetje Isabel, wat ontzettend spannend voor je! Maar dat wat de dokter zei klinkt behoorlijk hoopgevend ! Spannend hoor. Wat ik zoal lees, is ook bloedend tandvlees een veel voorkomend verschijnsel... Hier nog steeds geen ongesteldheid. Tot gister heb ik het idee gehad zeker te zijn van een zwangerschap, ook vanwege de verschijnselen enzo. Maar nu (ondanks het feit dat mijn duiveltjes niet doorkomen) heb ik toch het gevoel dat het niet zo is, maar ws komt dat gewoon uit pure angst om ongesteld te worden. Ik heb ook steeds "vruchtbaar slijm" dus dik en rekbaar (geen wit ofzo) Maar goed. wachten... wachten... wachten... Groetjes Fanny!
Nee, ik heb nog niet getest... Voorgaande maanden (ben nu sinds oktober gestopt) testte ik elke keer al een dag ofzo voor mijn nod, maar nu wil ik echt wachten. Los van het feit dat het gewoon geldverspilling is wil ik ook de teleurstelling van te vroeg testen voorkomen... Mijn vriend zei: Als je niet ongesteld wordt, dan testen we gezellig samen donderdag... de lieverd, maar ook dat vind ik denk ik wat vroeg. Ik wacht gewoon zo lang mogelijk en dan tot ik niet meer kan ofzo, iedere dag extra is toch iets meer HCG en dus meer duidelijkheid, toch?! Groetjes Fanny!
Dat tempen moet je sowieso een hele maand gedaan hebben om te kijken hoe het zit. Ook kan het maandelijks verschillen. Mijn basale temp licht deze maand bijv. ineens hoger dan afgelopen 2 mnd. Ook zegt het niks als je een aantal dagen voor je nod een hoge temp hebt. De temp zakt pas 1 dag voor nod, een dag erna of soms zelfs een paar dagen later.
mijn huisarts zei dat als mijn temp overmorgen nog zo is en ik dan nog niet ongi ben ik met urine moest komen , en dat het tempen voor iedere vrouw anders is
tsja, elke arts zegt weer iets anders en op elke site staat weer iets anders. Het beste wat je dan kan doen is uitzoeken hoe het bij jou zit door het bij te houden
Spannend joh! Bloedend tandvlees schijnt ook bij een zwangerschap voor te komen. Hopelijk voor jullie klopt dat ook.
Ik had tijdens de zwangerschap van Thijs heel veel last van bloedend tandvlees. Moest zelfs speciale tandpasta hebben waardoor het wat minder werd. Het is zeker een zwangerschapskwaal. Na de bevalling was het meteen weer over. Nog even afwachten ! Groetjes, Nikki F
wachten duurd zo lang bij mij ook nog niks te zien of de duivel komt normaal heb ik dat 3 dgn ervoor al mijn temp is nog steeds mooi liefs isa
Gisteren en vandaag heb ik bloedverlies gehad. Minimaal en bruin van kleur. Volgens de calculator zou gister ook de innesteldag zijn. Ik zit nu 7 dgn voor NOD, kortom, vol verwachting klopt mijn hart..... Succes allemaal met wachten!
goede middag allemaal ik heb nog steeds geen kenmerken van ongi alles blijft mooi kwaaltjes blijven, temp blijft mooi wat willen we nog meer hoe is het bij jullie inmiddels liefs isa
Hi Isabel, Goed om te horen! wacht je nog 2 dagen met testen? Ik wil me er ook keurig aanhouden.... heb nog 3 dagen zoals je ziet. Ik ben echt misselijk. Dat schijnt ook al wel te kunnen in dit vroege stadium, maar ik ben bang dat het een soort psychisch iets is, dat ik symptonen wil voelen. Hoewel, ik ben echt misselijk, vooral na eten..... Sterkte voor jou!
daar ben ik ook heel erg bang voor maarja temperatuur zegt ook veel en als je regelmatig test dan weet je wanneer je ongeveer je zelf voor de gek zou houden of niet ik heb al 12 dagen een aanhoudende temp van 37,3 met uitschietingen iets omhoog, en mijn huisarts zij normaal gesproken bouwt het zich af toen heb ik terug gekeken en idd voorheen was ik maar 7 a 8 dagen met zo`n temp, en nu al 12 , ik durf ook niet te testen ik wacht ben al een keer met positest geweest en toen week later vmk dus ik wil niet te vroeg juichen liefs isa
Ik ben ook misselijk, en snel moe, en (.)(.) worden gevoeliger ... ik ben heel erg benieuwd of het echt raa is of inderdaad "psychisch" omdat je iets wil voelen ... ik hoop het niet !