Bizar he? en dan denk ik: ik denk er niet aan... en dan voel ik me toch misselijk, hahaha. We houden het gewoon nog even vol met niet-testen! En wat vervelend Isabel, die vmk, heel naar.. Hang in there!
ach ja komt allemaal goed maar ik heb net idd eens opgelet en heb idd dikke papperige slijm is dit positief of negatief liefs isa
ik snap wat je bedoelt (heb ik ook) weet alleen echt het antwoord niet.... ik heb het volgens mij andere maanden nooit, jij wel?
hmm jullie voelen allemaal iets..... ik wacht al 75dagen om mijn eigen ongi maar heb nergens last van (ja hoest en verkouden, maar niet daardoor haha). Voel helemaal niets.... Is ook niet zo heel leuk hoor haha als je iets voelt heb je toch het gevoel dat er iets speelt in je lichaam of dat nou een beebje is of een ongi...
Ik hoorde op een ander topic op dit forum van verschillende vrouwen die net een paar weken in verwachting waren, dat ze allen last hadden gehad van "vruchtbaar slijm" in de eerste weken van de zwangerschap. Dit is dus dat slijm waar je lange draden van kunt trekken, lijkt op doorzichtig eiwit (dus geen witte afscheiding oid) Ik heb het zelf ook , het kan dus wel degelijk wijzen op een zwangerschap! Spannend! Groetjes Fanny!
ja echt wel hoop dat deze 2 dagen snel voorbij gaan en dat we echt kunnen testen ik zou morgen met een plasje al naar huisarts kunnen gaan maar denk dat ik tot maandag wacht er is dus ook echt nog steeds helemaal geen teken, liefs isa
Hee Isa! Volgens mij is het zelfs zo dat de huisarts dezelfde urinetest afneemt als jij zelf thuis... als je het echt zeker wilt weten kun je een bloedtest laten doen, maar ik weet niet of ze dat al voor je nod doen... heb je verder nog last van kwaaltjes? Bij mij lijkt dat wel een beetje minder te worden ofzo... Ook de menstruatiepijn neemt af. Het enige dat blijft is een blaasontstekingsgevoel en het vruchtbare slijm... oh en steekjes in mn borsten... Naja, is toch nog wel wat... Zaterdag testen... Ik wil het zooooo graag! Groetjes Fanny!
hoi fanny ik ruik beter als anders, rommelig vervelend drukkend gevoel in onderbuik, gevoelige borsten, prikkelbaar, bloedend tandvlees overgeven niet meer, verder ben ik kei vermoeid ik temp altijd op zelfde tijdstip en hij schommelt dagelijks tussen 37,2 en 37,3 smorgens om half 8 en als ik smiddags om vaste tijd temp dan is ie schommelend tussen 37,5 en 37,9 maar ik zie ook nog geen duivel . ik ben zoooooo benieuwd liefs isa
Nou, ik ben vanochtend ongesteld geworden... Rotgevoel is dat toch weer... een ding weet ik wel... ik vertrouw niet meer op dat "gevoel" Maar weer van voor af aan beginnen Groetjes Fanny!
nee, voel me nog steeds apart.... en niet getest! goed he, ik moest gisteravond nog aan je denken, mn tandvlees bloedde behoorlijk tijdens het poetsen.... haha, dat is toch heel toevallig. Ik kende die klacht niet, maar dat had jij toch ook. Hoe voel jij je? ga je dit weekend testen?
ik ga als maandag de duivel er nog niet is testen ik voel nog net als andere dagen anders als anders temp blijft hoger als anders beetje rommel gevoel, veel honger vaak plassen weinig kunnen eten, noem maar op liefs isa