wie weet isabel, ik duim voor je. Ik zat net wel te denken, het zou me niet verbazen als ik ongesteld word, mn buik doet wat raar! Liefs, eefje
ik heb het niet kunnen laten en heb toch een testje gedaan en ja ik weet het is 1 dag tevroeg en wat raden jullie hiihiihiihhihi een hele lichte streep, echt maar lichtjes liefs isa
Jaaaahhhh wat leuk! Lichtjes is ook een streep! Owww ik ben jaloers! ik moet nu weer heeeeel lang wachten... maja, wat doe je er aan. Ik vind het erg fijn voor je... en had het ook wel een beetje verwacht. Groetjes Fanny!
echt! Gefeliciteerd! en je weet wat ze zeggen, een streep is een streep. Oh, ik ben heel blij voor je. Geniet ervan! Liefs, eefje
ik hou alleen nog steeds in mijn achterhoofd dat het fout gaat of dat ik toch ongi word dan doet het het minst pijn
Ik heb heel erg veel slijm.. en voelde me op 14 januarie helemaal niet lekker... zo nu en dan een zeurderend gevoel in me onderbuik... Maar wat voel je precies bij een eisprong? want de 14e voelde ik hele erge steken bij BEIDE kanten net boven me schaamstreek...
Hee Isabel! Maak je maar niet te bang en ga maar vast een beetje stilletjes genieten... het is toch heerlijk! Groetjes Fanny!
heb nog steeds geen verschijnselen van de duivel wat ik wel heb was dat ik vanmorgen de meest beroerde morgen had voelde mij misselijk joh niet normaal mijn temp is ook nog steeds netjes 37,2 liefs isa
heb vanmorgen nog een testje gedaan en die was negatief ik weet het gewoon nu ff niet mer het ziet er ook nog niet naar uit dat de duivel komt maar de test gaf negatief liefs isa
@Isa, jeetje wat vervelend zeg! Was het een ander merk dan de vorige test? Ik zou gewoon nog een dag of twee wachten en dan met ochtendurine weer testen... Verlevend hoor, ik snap daar echt niks van! Groetjes Fanny! @dreami3j Het kan heel goed hoor, ik testte bij mijn dochter ook na 6 dagen pas positief! Groetjes Fanny!
Hoi, Ik hoop dat ik ook zwanger ben. Ik heb de laatste dagen een vage misselijkheid de hele dag en continu een dunne witte afscheiding. Verder ben ik de laatste dagen ook erg moe. Eigenlijk sinds mijn eisprong is dat allemaal begonnen...
lieve dames onthoud wel dat veel dames pas laat positief testen. dus geeft de moet nog niet op! liefs snippie
ik heb mijn ei waarschijnlijk woensdag gehad en krijg nu krampen in mijn buik. Het lijkt op menstruatiekrampen maar is ietsie anders. Ben ook beetje misselijk en heel moe. Vraag me af of het een innesteling is. Mijn temp. ging de afgelopen dagen 36.8,36.9,36.8,36.8,37.3,37.2. dus nu 2 dagen hoog.Heb ook last van hele gevoelige (.)(.)
@ Isabelle, wat verwarrend en vervelend allemaal ! Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid zult krijgen. @ Fanny, vervelend meid, veel sterkte ! Wat betreft het tandvlees, het deed verder geen pijn, alleen bij het poetsen ging het bloeden. Het zag er verder gelukkig ook gewoon normaal uit. Hier nog steeds geen ongi. Wel af en toe een rommelend gevoel in mijn buik, wat meer witter afscheiding, gevoelige (.)(.), vlagen van enorme misselijkheid, zeer snel moe, prikkelbaar, soms lichte hoofdpijn ... ik durf nog niet te testen. Heb met manlief afgesproken dat we dinsdagochtend samen zullen testen, mocht ik dan nog niet ongi zijn .... Groetjes, Nikki F