innesteldag , roze veeg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door isabel82, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    goede morgen dames
    mijn temp is deze morgen nog steeds 37,3
    geen duivel
    en we zagen toch een iniminie vaag streepje ik test morgen nog eens
    heb nog alle klachten verder

liefs isa

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    streep is streep zeggen ze altijd. Kun je geen foto plaatsen?

3. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    moet ik ff kijken waar ik de kabel van de foon heb
    we gaan nu eerst een uitstapje maken ik probeer vanavond het erop te zetten

liefs isa

4. Eefje75

Eefje75 Lid

25 aug 2008
    52
    0
    0
    Amsterdam
    @isabel, ik begin het toch echt te geloven hoor, bij je. Ik duim ook voor alle andere meiden hier, hier still no change....
    en nikki, ik heb behoorlijk dezelfde symptonen als jij... fingers crossed!

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nog een week wachten voor het testen... spannend hoor, ik hoop het echt maar ik denk nog niet dat ik zwanger ben. We zijn pas net met de pil gestopt, dus het zou wel meteen bij de eerste ronde zijn.

Ik heb ook met manlief afgesproken samen te testen.. Hoeveel dagen na NOD kun je het beste testen?

Groetjes Nikky

6. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    @juffie2008,

Dat ligt er aan...
    Bij sommige zwangerschappen test je al met 2 dagen voor je nod positief en soms pas met 6 dagen na je nod.
    Als je het zekere voor het onzekere wil nemen zou ik iig wachten met testen tot na je nod... Probeer het bijv. eens met 2 dagen overtijd...
    mocht je dan negatief testen en nog niet ongesteld worden, dan kun je altijd nog weer 2 dagen wachten. Een zwangerschapstest test het HCG (hormoon) gehalte in je urine, dit hormoon verdubbeld bij een zwangerschap dagelijks.

Spannend!

Groetjes Fanny!

7. Eefje75

Eefje75 Lid

25 aug 2008
    52
    0
    0
    Amsterdam
    net getest: negatief... naja, wachten dan maar. Ik weet het echt niet meer...

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Eefje,

Ik test dinsdag ... als het dan nog nodig is ... spannend he ! Veel succes !

Groetjes,
    Nikki F

9. Eefje75

Eefje75 Lid

25 aug 2008
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je Nikki, ik had zo'n keurige cyclus nu al 3x30 dagen, (mijn onderschrift klopt niet). Ik was echt een beetje teleurgesteld. Maar goed, het kan ook pas later positief zijn toch? niet meteen?
    Jij ook veel sterkte! Groetjes, eefje

10. grietje10

grietje10 Lid

23 jan 2009
    9
    0
    0
    Hallo dames, ben net nieuw op dit forum en ben zelf ook een beetje in verwarring . Mijn cyclus is normaal zo'n beetje tussen de 32 en 35 dagen. Komt zo heel af en toe voor dat ik op dag 36, 37 of dag 38 ongesteld word. Kan me de laatste keer niet heugen, maargoed. Geklust op juiste dagen. Nu op dag 37 en ben nog steeds niet ongesteld. Heb gisterenochtend nog CB digi gedaan: niet zwanger. Heb ook geklust op dag 24 van mijn cyclus, dus zou voor een cyclus van 38 wel goed zijn....Maar was die CB digi dan niet al positief geweest? Wat zouden jullie doen? Komt bij dat ik op donderdag en vrijdagochtend Sensitesten (van die hartjesdingen) had gedaan; had ze na paar minuten in de hoek gegooit. Bleef wit dus tja, was pissed. Maar kwam ze de vrijdagavond tegen in zakje op mijn bureau, ging nog eens kijken en zag toen een streep op allebei. Kleredingen opengepeutert :oops: en zag toen inderdaad dikke strepen. Komen die strepen bij Sensitesten altijd nadien tevoorschijn? Ik las namelijk pas de volgende dag op de bijsluiter, uit de prullenbak gevist, dat je tot 10 minuten nadien kunt aflezen maar denk dat ik ze toen al in de hoek had gegooit. Heb toen ik die strepen zag nog een Clearblue gewoon bij de avond apotheek gekocht, hadden geen digi meer, en die gaf ook een megadun streepje. Maar daarvan las ik weer op dit forum dat die dat heel vaak geeft. En toen dus de ochtend daarop met ochtendurine Niet Zwanger met CB digitaal. AAAAArgggh. Dus nogmaals, wat zal ik nu doen? Liefs Grietje

11. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi dames

ik wil jullie niet teleurstellen maar ik had 2 weken ook zoiets ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en ik was overtijd! ik stiekum hopen en daardoor lette ik ook meer op bepaalde dingen kreeg last van borsten misselijk maagzuur slijm enz geen buikpijn dus ik d8 het zit goed ondanks de negatieve testen ik d8 misschien moet ik wat later testen na een week ofzo maar nee hoor na 5 dagen een hele dag roze afscheiding en de volgende dag ongi ik was nog nooit overtijd geweest na 19 maanden gestopt te zijn met de pil maar helaas

hoop voor jullie dat het wel goed zit ;)

groetjes

12. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoi hoi

ik heb sinds de innesteling nog geen veranderingen
    de zelfde symptonen
    en misselijk
    temp blijft nog steeds heel mooi

liefs isa

13. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    goedemorgen mensen

mijn temp is nog steeds 37,2
    ben vanmorgen weer erg misselijk geweest
    en nog hihi
    ik durf geen test te doen
    ben aan diaree
    veel plassen en nee geen pijn bij plassen
    heb opgezette buik

en nog geen tekenen van ongi

liefs isa

14. Eefje75

Eefje75 Lid

25 aug 2008
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Mogguh!
    Isa, ik ben wel trots op je, dat je nog geen test doet! Ik denk echt dat t goed zit bij je hoor!
    Ik had gistermiddag een heeel kleine beetje roze / bruine afscheiding, maar er gebeurt verder niets... en dat misselijke, volgens mij zit t tussen mn oren... we wachten het af! Houd je me op de hoogte?
    Nikki, nog 1 dag, hoe gaat het bij jou?

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoi hoi

ik ben net bij de huisarts geweest hij had een heeeeeel licht 2de streepje
    maar nu komt het volgende
    hij teste ook een gigantisch hoge waarde blaasontsteking en bloed in urine dus met andere woorden door de eiwitten in urine kan test ook licht posi aangeven, ik moet nu 2 weken wachten en dan terug komen met nieuwe plas en mijn temp lijst
    want mijn temp lijst is zo danig mooi dat ik wel zwanger moest zijn en hij snapte er totaal niks van dat ik geen pijn bij plassen enz had, hij zij letterlijk als je er veel last van zou hebben was je temp ook gigantisch hoger geweest wat wel had moeten zijn met deze hoge waarden ontsteking. ( wat dus niet zo is want blijft mooi op 37,2 a 37,3 hangen)
    hij zij ook dat mijn klachten echt bij zwanger zouden moeten passen

het is dus echt afwachten pffff wat vervelend allemaal

liefs isa

16. Eefje75

Eefje75 Lid

25 aug 2008
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Hi Isa,

Wat verwarrend allemaal zeg...2 weken wachten nog, dat is best lang! veel sterkte

17. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Vandaag weer getest NEGATIEF... maar nog steeds gen spoor van de duivel te vinden. Wel krijg ik in de middag vreetbuien en ben ik snel moe en veel hoofdpijn...
    Maar die hoofdpijn en moe kan ook door mijn zoontje komen die mij niet wil laten slapen in de nacht.

Maar bij Ian kwamen we er pas 2 weken na me NOD achter dat ik zwanger was.. en had ik ook eerst een blaasonsteking... toen ik weer me plasje in moest leveren en er geen bactieren meer in zat bleek ik als nog zwanger te zijn...

18. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hoi hoi,

Tempraturen zegt niks. Heb ook sinds mn ei een mooie temp 37,3 en ik verlies nu al een paar druppeltje roze bloed en mn temp is nog steeds hetzelfde dus het zegt echt niks.

19. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    @dreami nou dat geeft mij toch een positief gevoel en hoop dank je wel hoop dat dat bij mij ok zo is

@sandra tja ik temp al over langere periode en dit heb ik nog nooit mee gemaakt

maarja we zien wel

@eefje ja das echt lang he
    hoop dat ik het volhou
    mijn huisarts gaat volgende week op vakantie dus moet wel wachten

liefs isa

20. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond