@ ISA wat vervelend voor je zeg! Hou je ons hier op de hoogte? Gisteren heb ik voor het eerst echt lopen overgeven. Vreemd want het was savonds in de auto. Ik weet nog steeds niet zo goed wat er met mn lichaam aan de hand is. Een collegaatje die zwanger is zei dat het ook gewoon door de griep of wishfull thinking kan komen.. Lets not hope so Fijne avond allemaal!
hoi hoi griep heerst heel erg bij mij is nog steeds geen duivel te bekennen ik doe donderdag anders weer een test liefs isa
Dag naamgenoot, Ik heb net een nieuw topic geopend voor ik jouw verhaal las. Volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje. Zaterdag was mijn nod en ik heb sinds zondag lichtroze verlies. Het word niet meer alleen verdwijnt het soms en heb helemaal geen kramp. Ik heb zaterdag getest maar die test was negatief. Echt raar is dit. Het is zo ontzettend weinig. Ik heb niet het gevoel dat mijn menstruatie echt door gaat zetten. Hoe voel jij je nou? Groetjes Isabel
hoi naamgenoot ik ben op het moment erg misselijk heb ook overgegeven een half uur terug en heb weer een aantal puisten erbij mijn temp is nog steeds netjes en geen tekenen van de duivel wanneer ga jij testen isabel? liefs isa
Ik denk dat ik het morgenochtend maar ga doen. Ik heb ze niet meer in huis. Dus ga er eerst eentje halen. Echt irritant is dit. Ik voel me verder wel goed, gelukkig. Wat naar dat je zo misselijk bent. Ik had de dagen voor mijn nod, zo'n vette huid. Lijkt nu wel weer wat te kalmeren. Ik heb wel wat gevoelige borsten. Ze zijn ook wat harder van binnen. En wanneer ga jij weer testen?
ik ga denk ik donderdag weer testen mijn huid is ook ontzettend vet hoop dat ik zwanger ben en dat dit alles voor een goed doel is dat hoop ik natuurlijk ook voor jou en jullie allemaal liefs isa
Hallo ! @Eefje en Isabel, hier nog geen tekenen van ongi, ben misselijk, snel moe, gevoelige (.)(.), darmen van streek, buik licht opgezwollen, ook wat meer pukkeltjes ... morgenvroeg gaan we testen als ik dan nog niet ongi ben ... zou dag 29 zijn dan, dag 15 had ik mijn eisprong, dus dan zou ik toch al goed moeten kunnen testen, toch ? Isabel, vervelend dat je geen duidelijkheid krijgt en nu nog eens twee weken moet wachten. Maar: geen bloed is goed ! Eefje, hoe gaat het nu bij jou ? Ik hoop dat je ook morgen kunt testen ! Bij alles wat ik voel loop ik naar het tiolet ... denk ik dat ongi er is ... hebben jullie dat ook ? Erg irritant is dat ... Veel succes meiden ! Groetjes, Nikki F
goede morgen meiden ik heb vanmorgen mijn temp gemeten en weer netjes 37,3 ik werd weer misselijk wakker en met pijnscheuten naar de rechterzij ik heb ook dat ik heel snel moe ben en weinig puf mijn borsten zijn licht gevoelig idd en ja ik denk ook iedere x als ik iets voel dat de duivel er is en dan kijk ik en dan ben ik opgelucht als ik nog niks zie @nikki het zou dan precies 14 dagen erna zijn er zou dus een kans kunnen zijn dat het nog te vroeg is hoeft niet hoor ieder vrouwen lichaam is anders liefs isa
Hallo, IK ga door voor de volgende ronde... Die bloeding was mijn menstuatie, het heeft vannacht doorgezet. @ Isabel: Ik volg je hier nog wel even. ben benieuwd hoe jouw verhaal afloopt. Ik ga voor je duimen iig
Hi Meiden, Hoe gaat het? Baby/ Isabel (de 2e veel sterkte. Hier nog steeds hetzelfde, maar ik durf eigenlijk niet te testen... gister 1 x heeeel klein beetje roze en vanochtend ook. Voel me nog steeds t zelfde. Mijn ei was de 17e / 18e dag en ik zit nu op dag 33.... wat denken jullie Jullie ook veel sterkte! liefs eefje
hoi hoi normaal moet je ervanuit gaan dat na je ei het nog 14 dagen duurd mijn ei was 10 jan mijn innesteling met roze vegen was de 15de en tja nu nog steeds niks mijn temp blijft mooi geen roze vegen i weet het ook ff niet meer ik wacht tot donderdag en dan test ik weer zal wel meteen smorgens worden hhahaha ik ben wel benieuwd hoe het dan afloopt hoor meiden liefs isa
Hi Isabel, ik zie t ff somber in, ik durf bijna niet meer naar t tiolet te gaan! zat in een meeting, heel misselijk. Maar ben dus bang dat de ongi doorzet naja... (wel fijn om het even van me af te schrijven)
hey isabel en eefje! hopelijk voor jullie zijn jullie zwanger (ik duim voor jullie) vandaag heb ik onderwerp op forum geplaatst met vraag over roze veeg! ik had vrijdag/zaterdag mijn eisprong. ik ging vanavond naar de wc en had rozig slijm.. zie in de verhalen dat jullie dat ook wel hadden. voor de rest steken in mijn borsten, zere buik.. moet nog even voordat kan testen.. is dit al snel..? ik duim ook voor mezelf.. hopelijk zwanger!
Isabel en Eefje, succes met testen ! Ik heb vandaag getest en de test gaf aan dat ik niet zwanger zou zijn, maar mijn ongi is nog niet begonnen. Ik test morgenvroeg nog een keer ... wie weet. Het is om gek van te worden ... Groetjes, Nikki F
Hai succes met testen... Ben benieuwd wat er uit komt.. Ik voel me vandaag beetje anders misselijk. Gewoon ongesteldsheidsmisselijk, dus ik weet het ff niet. (Daar zou het nog wel te vroeg voor zijn) We zien het wel Nikky
@liano voor een innesteling denk ik dat het vrij vroeg is ivm normaal is dat na 5 dagen @nikki f heb je weer getest vandaag nikki je was ook nog niet zo heel lang overtijd he mss ff wachten @juffie2008 ik zou idd nog ff afwachten ja ik heb nog steeds geen duivel maar heb het toch kunnen volhouden om niet te testen en te wachten tot morgen,ik ben inmiddels 5 dagen overtijd morgen 6 dus dan zou ik toch echt sl wat meer moeten kunnen zien mijn temp is netjes nog steeds 37,3 dus daar zijn ook nog geen veranderingen in als ik smorgens wakker word dan heb ik meestal een tijdje last van wat misselijk gevoel in de buik mijn vriend zegt dat mijn borsten ook groter zijn geworden , maar dat klopt ook mijn bh`s zitten wat strakker, en kan wat moeilijker op de buik liggen omdat ie wat gevoelig is liefs isa
Niet getest, en denk dat t ook niet meer nodig is. heb mijn banner maar meteen aangepast... naja, door naar volgende maand dan maar. Isabel veel sterkte! ik denk nog steeds dat t goed zit bij jou!